Antena 3 CNN High Tech Schimbare importantă anunțată de Facebook. Toți utilizatorii vor fi afectați

Schimbare importantă anunțată de Facebook. Toți utilizatorii vor fi afectați

Schimbare importantă anunțată de Facebook. Toți utilizatorii vor fi afectați
05 Aug 2016   •   11:51

Reţeaua de socializare americană Facebook a anunţat joi că va schimba în câteva săptămâni algoritmul care reglementează ordinea de afişare a articolelor în fluxul News Feed al utilizatorilor săi pentru a reduce numărul titlurilor de tip "clickbait", informează Reuters şi France Presse. 

Schimbarea vizează în special titlurile care ascund în mod intenţionat informaţiile necesare pentru a înţelege ceea ce conţine un articol sau exagerează pentru a induce în eroare cititorii şi a-i încuraja să deschidă un link către un articol publicat pe altă pagină. 

''Oamenii ne-au spus că vor să vadă mai puţine publicaţii cu titluri destinate să atragă click-uri'', explică Facebook într-un mesaj pe blogul său oficial. Compania primeşte mii de plângeri pe zi în legătură cu acest gen de titluri, a declarat Adam Mosseri, vicepreşedinte de management de produs pentru News Feed. 

Într-un efort de a elimina clickbait-ul de pe site-ul său, Facebook a creat un sistem care identifică şi clasifică astfel de titluri. Compania poate determina apoi ce pagini sau domenii web postează mari cantităţi de titluri clickbait şi le afişează mai jos în News Feed. Cu această actualizare, oamenii vor vedea mai puţine asemenea articole şi mai multe informaţii pe care le doresc mai sus în fluxul lor de noutăţi. 

Schimbările de algoritm ale reţelei, care revendica 1,71 miliarde de utilizatori la sfârşitul lunii iunie, sunt foarte urmărite de către editorii de site-uri, deoarece acestea pot avea o mare influenţă asupra traficului către paginile lor şi, în consecinţă, asupra veniturilor lor din publicitate.

×
Subiecte în articol: Facebook schimbare reclame stiri
Parteneri
SUA au dislocat în România cel mai nou sistem antidronă
x close