Cum arată femeia care mănâncă 51 de banane pe zi. ”Nu-mi limitez caloriile! Trebuie să mănânci mult ca să...”

de Redacția    |    12 Iul 2020   •   17:40
Cum arată femeia care mănâncă 51 de banane pe zi. ”Nu-mi limitez caloriile! Trebuie să mănânci mult ca să...” Galerie foto (5) Pixabay.com

O tânără din Australia și-a pus corpul la o dietă extremă. Cunoscută drept „Banana Girl”, fata a consumat multă vreme doar banane. Ea pledează pentru o dietă vegană, slab procesată, cu conținut scăzut de grăsimi și ridicat de carbohidrați, transmite Daily Mail.

Consumând între 2000 și 5000 de calorii pe zi, tânăra nu mănâncă niciun fel de mâncare gătită până la 16:00. De obicei, mănâncă „mese mono” constând dintr-o cantitate uriașă de un singur fruct, cum ar fi cinci mango, doi litri de suc de portocale, 1,4 kg de caise sau 20 de banane.

După 16:00, consumă adesea mâncare gătită, din nou, de obicei cu un singur ingredient în cantități mari, cum ar fi 3,5 kg de cartofi copți la cuptor sau o altă masă de fructe.

Suferind atât de anorexie cât și de bulimie în trecut, Freelee The BananaGirl susține că adoptarea alimentației sale scăzute de grăsimi, carbohidrați, crudă și vegană a scăpat-o de acnee și sindromul de oboseală cronică.

Aport de calorii de 2.000-5.000 pe zi

Tânăra mănâncă în mod regulat 30 de banane pe zi și a postat un videoclip pentru a demonstra celor care se îndoiau că poate mânca până la 50 de banane într-o singură zi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ive spent the last 13 years following a (high fruit #rawtill4) vegan lifestyle ??????. im 40 this year. NO caffeine. NO excessive exercise. NO pills or medication. NO calorie restriction. ??. . some physical results ?? my hair is softer, silkier and healthier than ever. i no longer have acne. lost 40lbs. no more $250 visits to gastroenterologist for my IBS and dysbiosis. overcame hypothyroidism. no more eczema in corners of nose. healed chilblains on fingers and swollen cuticles. constantly breaking nails. hair loss... ??. . swipe to see some of the food im eating now and more narcissistic posing ? . im living proof this #frugivore #VEGAN lifestyle works long term. it's not only best for your health but also the animals and the planet. . stop wasting time with excuses and start REALLY living. go fruit yourself ? . thebananagirl.com

A post shared by Unapologetic Vegan (@freeleethebananagirl) on

În video, micul dejun constă din 20 de banane într-un smoothie cu apă de nucă de cocos și vanilie, care înseamnă aproximativ 2.000 de calorii. Freelee a mâncat apoi la „prânz” 10 banane făcute smoothie cu apă de nucă de cocos și la cină a consumat un alt smoothie din 20 de banane.

În total, tânăra a consumat 51 de banane într-o zi

”Caloriile trebuie să provină din carbohidraţi. De aceea fac asemenea videoclipuri, să le demonstrez oamenilor că se poate. Eu sunt slabă, am braţe subţiri şi stomac bine lucrat. Totul este slab la mine şi eu nu-mi limitez caloriile”, mărturiseşte Loni Jane în videoclip.

Cu aproximativ 5.000 de calorii, tânăra a declarat că, în afară de unele balonări inițiale după fiecare smoothie, stomacul ei rămâne total plat pe tot restul zilei.

Freelee spune: ”Nu trebuie să mănânci atât de multe banane - încerc doar să-ți arăt că trebuie să mănânci mult ca să fii slab!”

Loni Jane promovează pe internet stilul de viață raw-vegan și dieta adoptată de ea.

Trebuie să mănânci mult ca să fii slab?

”Există atât de mulți oameni care spun că vă restricționați caloriile pentru a pierde în greutate, dar nu este adevărat”, a mai declarat ea.

Foto: instagram.com/freeleethebananagirl

Bananele sunt foarte bogate în potasiu, un mineral esențial , dar la care organismul, în special inima, este deosebit de sensibil. O singură banană medie conține o medie de 422 mg de potasiu.

Ce spun medicii

Purtătorul de cuvânt al Asociației Dietetice Britanice, Aisling Pigott, a declarat că această dietă interesantă și alternativă susținută de ”Fata Bananelor” pare să fi ajutat-o ​​pe tânăra care promovează dieta, cu toate acestea este în conflict cu sfaturile tradiționale de alimentație sănătoasă.

Medicii recomandă varietatea alimentară, controlul porțiilor și moderarea.

Parteneri
x close