Antena 3 CNN Actualitate Genţi marca "Dor de românesc". O campanie care reînvie tradiţiile şi motivele din portul popular românesc

Genţi marca "Dor de românesc". O campanie care reînvie tradiţiile şi motivele din portul popular românesc

Genţi marca "Dor de românesc". O campanie care reînvie tradiţiile şi motivele din portul popular românesc
Sursa foto: Foto captura Antena 3
07 Noi 2014   •   10:39

Geanta devine un obiect tradiţional românesc. Campania internaţională şi colecţia "Dor de românesc" sunt creaţia unei echipe ce vrea să reînvie tradiţiile şi să insereze motive din portul românesc pe genţi.

Vă stă la dispoziţie platforma dorderomanesc.ro, unde puteţi posta un manifest pentru frumuseţea şi bogăţia culturală a fiecărei zone geografică a ţării. Campanie este susţinută de Intact Media Group.

Pe acorduri de vioară, într-un cadru inserat cu motive tradiţionale româneşti a luat naştere Campania internaţională şi colecţia de genţi "Dor de românesc".

"Am început campania Dor de românesc de aproximativ 5 săptâmâni. Campania durează 10 săptămâni şi este o declinare a colecţiei noastre dor de românesc. Este o campanie de strângere de doruri. Timp de 10 săptămâni strângem dorurile oamenilor, doruri de românesc şi în fiecare săptâmână avem câte o ambasadoare, o persoană publică care inspiră prin dorul personal", a spus creatoarea Nicoleta Chirica.

La eveniment au participat şi vedetele trustului intact.

Cel mai frumos dor va fi răsplătit la sfârşitul campaniei "Dor de românesc" cu un tur fotografic naţional de 10 zile, cu scopul promovării turismului românesc, a brandului de ţară şi a susţinerii obiceiurilor specifice fiecărei zone.

×
Subiecte în articol: geanta
Parteneri
Razie de amploare în Bucureşti şi Ilfov: peste 720 de amenzi
x close