Antena 3 CNN Actualitate Revoltă pe Otopeni. Sute de pasageri au așteptat ore în șir în timpul nopții să își ridice bagajele. Reacția TAROM

Revoltă pe Otopeni. Sute de pasageri au așteptat ore în șir în timpul nopții să își ridice bagajele. Reacția TAROM

Redacția Antena 3 CNN
2 minute de citit Publicat la 08:30 19 Iul 2024 Modificat la 11:37 19 Iul 2024
pasageri care asteapta bagajele pe aeroportul otopeni
Sute de pasageri au așteptat ore în șir în timpul nopții să își ridice bagajele, pe aeroportul Otopeni. FOTO captura video Antena 3 CNN

După ce au plecat din Antalya cu o întârziere de două ore, călătorii au trebuit să mai petreacă încă pe atât în aeroportul Otopeni pentru a-și putea ridica bagajele. Sute de oameni, printre care mame cu copii, au stat până târziu în noapte în aeroport. Se pare că problema a fost cauzată de lipsa de personal.

UPDATE 11.35 "Întârzierile în manipularea bagajelor pentru zborurile din dimineata zilei de 19 iulie au fost cauzate de lipsa de personal a agentului de handling care operează acest serviciu. Este o situație cu care se confruntă constant firmele de handling care operează pe aeroporturile din România și Europa, iar pentru acest întâmpina această situație TAROM a intensificat colaborarea și comunicarea cu aceste companii pentru a găsi soluții eficiente care să suplimenteze lipsa de personal și să reducă impactul întârzierilor asupra pasagerilor noștri. Echipele au lucrat la capacitate maximă pentru a minimiza întârzierile, însă volumul mare de bagaje și resursele insuficiente au generat întârzieri de peste două ore.", a trasmis TAROM.

UPDATE 9.40  Reprezentanții aeroportului Otopeni au transmis că nu a existat nicio defecțiune sau problemă tehnică din cauza căreia să apară problemele respective: "Nu a existat nicio problemă de ordin tehnic la benzile de preluare a bagajelor. Nu a existat nicio defecțiune la aeroport. Manipularea bagajelor de la avion la pasager este strict in responsabilitatea companiei aeriene/agentului său de handling. Aeroportul nu are nicio implicare în operațiunile acestea."

Știrea inițială

Reporter: De cât timp vă așteptați bagajul?

Pasager: O oră.

Reporter: Ce s-a întâmplat?

Pasager: Nu au personal.

Pasager: Pentru că au numai cinci oameni la zece avioane.

Astfel, după ce au ajuns cu întârziere în România, sute de oameni printre care mame cu copii mici, au fost nevoiţi să rămână pe aeroportul Otopeni până târziu în noapte. În momentul în care am întrebat Biroul de Informaţii al aeroportului despre situaţie, răspunsul a fost: "Fără telefon, acum chem poliția."

Printre călătorii afectaţi de situaţia din aeroport s-au numărat şi primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone, dar şi europarlamentarii Gheorghe Piperea şi Eugen Tomac.

Cristian Popescu Piedone: "Două ore, două ore şi jumătate. Patru oameni probabil că o să fac o echipă de voluntariat să chem să ne ducem să rezolvăm bagajele că văd că, conducerea Aeroportului Otopeni sau TAROM..."

Pasager: "Noi am zburat cu Air Turkish şi ei au venit cu bagajele dar uite că sunt oameni care stau de 2-3 ore şi nu noi adulţii, copiii sunt problema."

Gheorghe Piperea: "E mai bine de o oră. Problema care se pune este că nu mai apare pe niciun fel de monitor avionul care a venit de la Bruxelles. Eu nu am întâlnit niciodată așa ceva și mă întreb ce s-ar putea întâmpla dacă aș lasă lucrurile așa cum sunt și să vin peste o zi sau două să îmi iau bagajul."

Pasager: "Se pare că nu au oameni la handling că să descarce bagajele. E minunat, e ora două dimineață să știți."

Eugen Tomac: "De aproape două ore. Mi se pare inadmisibil să nu explice nimeni, să lipsească conducerea. Este o persoană responsabilă în acest aeroport care este de serviciu pe timp de noapte, are obligația să vină să explice oamenilor ce se întâmplă. Mi se pare un management dezastruos."

 

×
x close