Clipuri de promovare a României, realizate de jurnalistul britanic Charlie Ottley, sunt difuzate în aceste zile în capitala Qatarului, Doha, anunță Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului şi Turismului, MEDAT.
Difuzarea clipurilor se face pe ecrane exterioare situate în puncte de maximă vizibilitate din oraș, potrivit sursei citate.
Ministerul Economiei: Expunerea campaniei de promovare este gratuită
"Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului şi Turismului (MEDAT) derulează, în perioada 21-27 iulie, o campanie de promovare turistică a României în Doha, capitala Qatarului. Campania beneficiază de expunere gratuită, oferită de Dooha Media – prima companie de media digitală integrată din Doha, specializată în publicitate outdoor şi în centre comerciale.
Parteneriatul a fost încheiat în urma întâlnirilor şi discuțiilor purtate de reprezentanții MEDAT şi cei ai companiei din Qatar, cu ocazia participării la târgurile internaționale de turism din prima parte a acestui an. Inițiativa marchează, astfel, un pas concret în direcția consolidării prezenței României pe pieţele turistice din zona Golfului", anunță ministerul.
Ministerul Economiei: Clipurile lui Charlie Ottley, difuzate pe ecranele unui mall și într-o intersecție din Doha
Clipurile video de promovare a României, realizate de Charlie Ottley şi deţinute din punct de vedere al drepturilor patrimoniale de autor de către MEDAT, vor fi difuzate în două formate: pe durata weekendului, pe ecranele curbate exterioare ale Tawar Mall, unul dintre cele mai mari şi moderne centre comerciale din Qatar, situat strategic pe traseele principale de tranzit şi business, iar timp de o săptămână, pe ecranul ICONO, amplasat într-una dintre cele mai circulate intersecţii din Doha", precizează ministerul.
"Această acțiune de relansare a interesului regional pentru destinațiile românești este cu atât mai relevantă, cu cât România nu a mai fost prezentă din anul 2019 cu un stand național la manifestări expoziționale din regiunea Golfului", arată MEDAT.
Oficialii din minister mai arată că, în prezent, "Qatarul se află într-un moment de expansiune economică accelerată" iar, într-un astfel de context, "o campanie de promovare a României, desfășurată în spații de maximă vizibilitate, devine o oportunitate pentru turismul românesc de incoming".