Antena 3 CNN Economic Biz News Ministerul Turismului a pus frunza pe magiunul Topoloveni

Ministerul Turismului a pus frunza pe magiunul Topoloveni

Ministerul Turismului a pus frunza pe magiunul Topoloveni
03 Mai 2011   •   16:14

Brandul turistic al României va fi promovat pe eticheta magiunului de prune Topoloveni, în urma unui protocol încheiat între producător şi Ministerul Turismului.

Protocolul are durata de un an, cu posibilitate de prelungire,  şi va fi în beneficiul ambelor părţi, conform Dianei Stanciulov, reprezentantul companiei Sonimpex, care produce magiunului. "Am primit dreptul de a folosi pe etichete brandul turistic al României. Prin acest protocol ne ajutăm reciproc", a declarat Diana Stanciulov, citată de Mediafax.

Comisia Europeană (CE) a acordat luna trecută magiunului de prune Topoloveni prima certificare de Indicaţie Geografică Protejată pentru un produs tradiţional românesc. Aceasta reprezintă o recunoaştere a autenticităţii, tradiţiei, istoriei, ariei geografice şi a calităţilor produsului.



×
Subiecte în articol: ministerul turismului
Parteneri
Cătălin Cîrstoiu: Eu dorm liniştit că am ajutat pacienţii
x close