Antena 3 CNN Economic Companii Coca-Cola dă startul celei de-a treia ediţii a campaniei "Bicicleta roşie"!

Coca-Cola dă startul celei de-a treia ediţii a campaniei "Bicicleta roşie"!

Coca-Cola dă startul celei de-a treia ediţii a campaniei "Bicicleta roşie"!
04 Iul 2011   •   18:33
A inceput a treia editie a campaniei “Bicicleta rosie”, un proiect al Sistemului Coca-Cola din Romania, realizat in parteneriat cu Asociatia Green Revolution, Primaria Municipiului Bucuresti, si Federatia Romana de Ciclism si Triatlon. Proiectul face parte din programul “Capitala creste verde” initiat in anul 2009 si are ca scop promovarea unui stil de viata activ si echilibrat.

In cadrul campaniei „Bicicleta rosie” sunt oferite tuturor iubitorilor de miscare 300 de biciclete si casti de protectie. Campania se va incheia cu organizarea unui Tur ciclist, ce va avea loc in data de 16 iulie 2011, in Parcul Izvor, incepand cu ora 20.00.

Cele 300 de biciclete vor fi oferite prin tragere la sorti, in cadrul unui concurs ce se desfasoara pana pe 14 iulie 2011, pe site-ul www.bicicletarosie.ro. Pentru a se inscrie in concurs, participantii trebuie sa acceseze site-ul campaniei, sa completeze un formular si un chestionar. 300 de norocosi vor fi selectati, prin tragere la sorti, conform regulamentului afisat pe site-ul www.bicicletarosie.ro in vederea castigarii unei biciclete rosii si a unei casti de protectie.

Cei 300 de castigatori ai concursului „Bicicleta rosie” impreuna cu alti iubitori ai mersului pe bicicleta vor fi invitati sambata, 16 iulie la Turul ciclist „Bicicleta rosie”, din Parcul Izvor.

„Este al treilea an consecutiv in care realizam acest eveniment, iar succesul din anii precedenti ne face sa fim increzatori ca si aceasta editie va fi primita cu entuziasm. Prin acest gen de actiuni, Sistemul Coca-Cola din România isi afirma preocuparea constanta pentru mentinerea unui stil de viata echilibrat. Dorinţa noastră este să încurajăm oamenii să adopte un mod de viaţă activ şi sănătos, prin calitatea şi diversitatea produselor noastre, prin modul în care le comercializăm, prin informaţiile nutriţionale pe care le oferim şi prin programele noastre care încurajează activitatea fizică.” spune Petre Sandru, Director Comercial Romania, Bulgaria, Albania si Moldova.

Anul trecut, peste 1.200 de participanti au luat startul la turul ciclist „Bicicleta rosie”, alaturi de personalitati din lumea sportului, vedete si reprezentanti ai autoritatilor. In cadrul evenimentului, specialisti in nutritie au oferit tuturor participantilor informatii despre importanta hidratarii, hidratarea echilibrata si caracteristicile unui stil de viata activ.

×
Subiecte în articol: Coca Cola promotie Campanie
Parteneri
Afacerea de succes cu care un italian a dat lovitura în Buzău
x close