Grupul Schwarz, proprietarul Lidl şi Kaufland, intenţionează să preia 70% din acţiunile retailerului La Cocoş, pentru a forma un parteneriat strategic cu fondatorul lanţului românesc de magazine, în vederea extinderii conceptului în România şi în Europa, potrivit Agerpres.
„Am deosebita plăcere să vă anunţ că La Cocoş va deveni parte a Grupului Schwarz. Este o reală mândrie şi o recunoaştere a muncii, dedicării şi performanţei noastre să fim integraţi într-o structură de lider global. Prin această asociere se reconfirmă valoarea modelului La Cocoş care are un potenţial real de creştere. (...)
Această tranzacţie nu este o simplă preluare, ci un parteneriat strategic menit să extindă şi să consolideze conceptul La Cocoş, transformându-l într-un reper internaţional în cadrul Grupului Schwarz. Astfel, La Cocoş va avea şansa să devină al patrulea pilon strategic, alături de Lidl, Kaufland şi Schwarz Produktion”, a declarat, miercuri, într-un comunicat de presă transmis Agerpres, Iulian Nica, directorul general companiei româneşti.
Fondatorul Iulian Nica va păstra 30% din acţiuni şi rămâne la conducerea companiei împreună cu echipa
Potrivit sursei citate, Grupul Schwarz ar urma preia un pachet de 70% din acţiunile La Cocoş şi, împreună cu fondatorul Iulian Nica - care va păstra 30% din acţiuni şi va rămâne la conducerea companiei împreună cu echipa - să formeze un parteneriat strategic pentru extinderea conceptului de magazin autentic românesc, atât în România, cât şi în Europa.
„Compania La Cocoş a dezvoltat un model de afaceri impresionant şi are un potenţial de creştere semnificativ. Prin schimbul de cunoştinţe şi experienţă, dorim să învăţăm unii de la alţii şi să ducem împreună mai departe povestea de succes a companiei”, a menţionat Christian Groh, preşedintele Consiliului de Administraţie al Schwarz Corporate Solutions.
Înfiinţat în anul 2014, La Cocoş este un retailer român de tip discount, care operează în prezent trei locaţii în Ploieşti şi Bucureşti. Modelul de afaceri este bazat pe oferirea unui sortiment de produse la preţuri competitive. La Cocoş se adresează atât clienţilor de tip B2C (business-to-consumer), cât şi micilor afaceri de tip B2B (business-to-business).
