×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Noul CEO al companiei BlackBerry vrea PROFIT începând cu anul 2016

22 Dec 2013   •   14:28
Noul CEO al companiei BlackBerry vrea PROFIT începând cu anul 2016 8
Foto: Agerpres/AP
BlackBerry va deveni profitabilă până în 2016, în principal datorită noului parteneriat cu grupul Foxconn, care va ajuta producătorul canadian de smartphone-uri să-şi crească vânzările, consideră CEO-ul interimar al companiei, John Chen, citat de CNBC, conform Mediafax.
"Trebuie să vedem creştere până în 2016. Nu se poate numai cu reduceri de costuri şi alte măsuri de acest gen, însă am făcut progrese şi în această privinţă", a declarat Chen, numit în noiembrie la conducerea BlackBerry.
BlackBerry a anunţat vineri semnarea unui parteneriat pe cinci ani cu grupul Foxconn, înregistrat în Taiwan.
Cele două compani vor dezvolta şi produce telefoane mobile, primul rezultat al parteneriatului fiind un telefon low-cost destinat Indoneziei şi altor pieţe emergente.
Acţiunile BlackBerry au crescut vineri cu aproape 17%, investitorii salutând parteneriatul cu Foxconn în pofida pierderilor uriaşe anunţate de compania canadiană.
BlackBerry a înregistrat o pierdere de 4,4 miliarde de dolari în trimestrul al treilea, în timp ce veniturile s-au înjmătăţit, la 1,2 miliarde de dolari. Pierderea a fost generată în principal de deprecierea unor active şi costuri de inventar.
"Cel mai important lucru pe care l-am observat a fost că volumul vânzărilor de telefoane este în scădere, în timp ce costurile fixe sunt prea ridicate. Foxconn are capacitatea de a trage costurile în jos, iar noi vom furniza software", a afirmat Chen pentru CNBC.
El a precizat că firma canaidană se va focusa în continuare pe produse destinate companiilor şi guvernelor şi servicii software.
Într-o scrisoare deschisă transmisă recent clienţilor, Chen a afirmat că BlackBerry supravieţuieşte, iar discuţiile despre decăderea companiei sunt "foarte exagerate".
 

sati