Gafe stupide și pariuri pierdute care au pus la pământ giganți economici ai SUA, în 2011
Publicat la 12:56 01 Ian 2012
5. În luna iulie, atunci când Groupon a depus actele pentru listarea la Bursă, compania multinaţională specializată în oferte cu termen redus pentru produse şi servicii, cu reprezentanță și în România, a anunțat un câștig de aproape $ 82 de milioane în primul trimestru al anului 2011. În realitate, societatea a pierdut aproape 100 milioane dolari. Ce s-a întâmplat? Specialiștii Groupon au trecut cu vederea aproape 200 milioane dolari, costuri de comercializare. În august, Groupon a fost forțată să își redepună oferta publică (IPO), în conformitate cu metodele standard de contabilitate, iar în septembrie aceasta declara că a fost nevoită să „corecteze o eroare”. În noiembrie, IPO-ul Groupon a înregistrat o creştere de 31% însă a trecut la o scădere de 12% în numai o lună de la debut. Foto 5/10