Antena 3 CNN High Tech ARCA ARCA are o nouă identitate vizuală

ARCA are o nouă identitate vizuală

ARCA are o nouă identitate vizuală
10 Oct 2012   •   11:18

ARCA are o nouă identitate vizuală care include o nouă emblemă şi motto, noi culori şi uniforme pentru echipă, un nou website. Am realizat aceste schimbări pentru a corespunde noii strategii adoptate de ARCA.
 
Până în acest moment, strategia ARCA a fost adaptată pentru a răspunde necesităţilor mediului naţional. Noua strategie este adaptată mediului global.
 
Noua emblemă păstrează cele trei stele şi textul "ARCA", dar utilizează un nou aranjament pentru cele trei stele şi un nou font pentru text. Deasemenea culorile au fost schimbate. Noua emblemă şi motto-ul "ENGINEERING THE FUTURE", simbolizează o echipă mult mai dinamică, preocupată nu numai de dezvoltarea de vehicule spaţiale, dar şi de strategiile pe termen lung privind explorarea şi colonizarea spaţiului cosmic

ARCA crede cu tărie că viitorul speciei umane este legat de explorarea şi colonizarea spaţiului cosmic.
 
În condiţiile în care omenirea se confruntă cu o creştere alarmantă a populaţiei, cu o explozie a consumului şi cu o scădere drastică a resurselor planetei, găsirea şi exploatarea de noi resurse este vitală.
 
Explorarea şi colonizarea spaţiului cosmic nu va rezolva aceste probleme pe termen scurt, dar este singura opţiune pe care omenirea o are pe termen lung.
 
Deşi tehnologia există de mult şi fost posibilă reducerea costurilor, totuşi acest lucru nu s-a întâmplat, din cauza că activităţile spaţiale au fost, până nu de mult, o preocupare exclusivă a agenţiilor guvernamentale, care nu au considerat eficienţa financiară o prioritate la vremea respectivă. Acum, mai multe initiaţive private se nasc la nivel mondial. Acestea, datorită bugetelor limitate de care dispun abordează problema explorării şi colonizării spaţiului, în primul rand, prin prisma unor costuri cât mai mici.
 
În 10 ani de activitate, noi am obţinut o experientă unică în lume, utilizând cele mai mici bugete raportate la realizările proprii din domeniul aerospaţial. Pe lângă aceasta, avem capacitatea de a mobiliza sute de oameni, din diverse instituţii, civile şi militare şi a le coordona pentru atingerea obiectivelor propuse de ARCA.
 
Pentru a facilita accesul în spaţiul cosmic, am a creat o familie de rachete orbitale şi un avion suborbital, având la bază tehnologii ieftine, sigure şi accesibile.
 
Elementul central în atingerea obiectivelor este seria de motoare Executor, primul dintre ele având un raport tracţiune-greutate de 110, fiind al treilea motor din lume din acest punct de vedere. În acelaşi timp este cel mai ieftin motor dezvoltat vreodată pentru prima treaptă a unui lansator orbital.
 
Un alt element care conduce la costul redus al rachetelor dezvoltate de ARCA sunt rezervoarele de combustibil realizate din materiale compozite, a căror masă, nealimentate, atinge doar 1,2% din masa de lansare. Şi în acest caz, performanţa vine la un preţ scăzut.
 
Pe lângă costul scăzut al tehnologiilor dezvoltate, ARCA realizează şi lansările vehiculelor proprii, ceea ce conduce, din nou, la economii importante.
 
ARCA doreşte să devină un model al reducerii costurilor în industria aerospaţială mondială, numai aţa putând să deschidem drumul omenirii spre cosmos. Credem că este vital să facem acum aceşti paşi.
 
"Începând cu mijlocul acestui an am realizat că identitatea vizuală a echipei nu mai corespunde noii strategii orietată spre comunicare şi implicare globala. De aceea am apelat la mai multe companii specializate în branding, pentru a schimba această identitate vizuală. Din păcate nu am reuşit sa găsim ceea ce căutam externalizând aceste cerinţe şi am decis să realizăm noua identitate vizuală în cadrul ARCA. Sperăm că am reusit, însă doar indicatorii pe termen lung ne vor putea confirma sau infirma acest lucru." - Simona Popescu, PR Manager ARCA

×
Subiecte în articol: culori
Parteneri
Crimă șocantă într-un bloc din Sectorul 2 al Bucureştiului
x close