100 de minute: Capcana pe care DNA şi-a întins-o prin comunicatul despre începerea urmăririi penale

de A.M.P    |    25 Iul 2013   •   19:29

Postul de televiziune Antena 3 nu a difuzat nici o ştire legată de Ioan Bendei, în perioada 22 - 16 mai, şi nici legată de RCS&RDS, în perioada 22 - 16 aprilie, aşa cum susţine un comunicat al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, a arătat Alessandra Stoicescu, în ediţia de joi a emisiunii "100 de minute", care a prezentat ce materiale au intrat însă pe post, în perioada imediat următoare.

Astfel, realizatoarea "100 de minute" menţionează o ştire din 26 aprilie referitoare la amplasarea ilegală în Capitală, de către RCS&RDS, a unor canalizaţii de genul NetCity. Informaţia a făst făcută publică de un fost director al al Primăriei Bucureşti, pentru hotnews.ro. RCS&RDS nu a dorit să comenteze.

O altă ştire din 30 aprilie arăta că RCS&RDS este cel mai reclamat furnizor de telecomunicaţii din România, sursa fiind Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii.

x close