Antena 3 CNN Actualitate Media Publicul tânăr, în creştere la Antene

Publicul tânăr, în creştere la Antene

Publicul tânăr, în creştere la Antene
04 Iun 2013   •   12:54

Televiziunile Intact Media Group inregistreaza cresteri pe toate intervalele orare, in luna mai, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. 6.573.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat in medie pe zi programele IMG. Media cotei de piata in 2013, in Prime Time, este de 18,7, cu 1,2 puncte mai mare decat in 2012. Pentru aceeasi perioada pe targetul All Day, media este de 19,9, cu 1,3 mai mult comparativ cu anul trecut. Aprecieri importante s-au inregistrat si in Day Time si Late Fringe. Conform datelor furnizate de Kantar Media, trustul concurent, CME, este in scadere pe cele mai multe dintre intervalele orare analizate.



Si pe targetul All Urban, Antenele au inregistrat cresteri pe toate intervalele orare. IN Prime-Time, televiziunile Grupului Intact au o medie a cotei de piata de 19,8, cu 0,6% mai mult fata de aceeasi luna a lui 2012. Cota de piata in Whole Day, adica interval de masurare 24 de ore, este in crestere, de asemenea, si plaseaza Antenele in pozitia de lider. IN ceea ce priveste CME, se poate observa aceeasi tendinta descendenta, ca in cazul publicului tanar.



IN luna mai a anului curent, televiziunile Intact isi consolideaza pozitia de lider de audienta in Day Time (7,3 puncte mai mult decat CME) si Acces (3,4 puncte mai mult decat CME), in randul publicului din mediul urban. De asemenea, Antenele sunt lider si in Whole Day si Late Fringe



Emisiunile cu cele mai bune performante de audienta in intervalul orar 10,00 – 16,00 sunt Observator 13,00, MIreasa pentru fiul meu si In gura presei.

In Late Fringe, “Un show pacatos”,  Stirile Antenei 3 si serialele Euforia TV au inregistrat performante de audienta.





In intervalul orar al Access, 16,00 – 19,00, show-urile aflate in topul audientelor din punct de vedere al cotei de piata sunt Acces Direct, Observator 16,00 si Superbingo Metropolis de la Antena 1, dar si Breaking News si 100 de minute, de la Antena 3.



Raportat la primele cinci luni ale anului, cota de piata a Antenelor, in randul publicului din intreg mediul urban, comparativ cu trustul din care face parte Pro TV inseamna leadership pe majoritatea intervalelor orare – Whole Day, Day Time, Access si Late Fringe. In randul publicului comercial, televiziunile Intact Media Group depasesc CME in Day Time.



Pentru perioada urmatoare, Antena 1 pregateste cel mai spectaculos show estival, “Splash – vedete la apa”, la care concureaza peste 30 de personalitati din randul sportului si muzicii, “Burlacul”, o noua editie cu imagini superbe si femei frumoase, dar si revenirea armatei de 50 de blonde. In luna iunie, va fi lansata platforma online Antena Play, unde va putea fi regasit continutul tuturor posturilor TV din Grup.
 



×
Subiecte în articol: Antena Group Intact Media Group
Parteneri
Cod galben de ploi, ninsoare şi vânt. Se strică vremea în toată ţara
x close