×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Încă o firmă care utilizează un logo identic cu cel din brandul de turism al României

02 Aug 2010   •   18:43
Încă o firmă care utilizează un logo identic cu cel din brandul de turism al României 16
Foto: velejapark.com

Celebra frunză care însoţeşte nou-lansatul brand de turism al României a captat atenţia cititorilor Antena3.ro. După descoperirea similitudinii dintre logo-ul ?conceput? pentru brandul României şi cel al unei companii britanice, cititorii au descoperit o altă firmă care utilizează acelaşi simbol.

Este vorba despre un centru comercial din Slovenia, al cărui logo este reprezentat de ?foaia verde? care a fost inclusă şi în noul brand turistic al României. Singura diferenţă este faptul că frunza a fost poziţionată invers.

Noul brand turistic al României a fost lansat, săptămâna trecută la Shanghai, în prezenţa miniştrilor Elena Udrea şi Teodor Baconschi şi a foştilor sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. Brandul conţine sloganul "Explore the Carpathian garden" şi un element grafic reprezentat de o frunză. Acest din urmă logo a stârnit controverse în presa românească după ce s-a descoperit că seamănă izbitor cu cel al unei companii britanice de transport.

Antena3.ro

 


credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati