Antena 3 CNN Actualitate Încă o firmă care utilizează un logo identic cu cel din brandul de turism al României

Încă o firmă care utilizează un logo identic cu cel din brandul de turism al României

Încă o firmă care utilizează un logo identic cu cel din brandul de turism al României
Sursa foto: Foto: velejapark.com
02 Aug 2010   •   18:43

Celebra frunză care însoţeşte nou-lansatul brand de turism al României a captat atenţia cititorilor Antena3.ro. După descoperirea similitudinii dintre logo-ul ?conceput? pentru brandul României şi cel al unei companii britanice, cititorii au descoperit o altă firmă care utilizează acelaşi simbol.

Este vorba despre un centru comercial din Slovenia, al cărui logo este reprezentat de ?foaia verde? care a fost inclusă şi în noul brand turistic al României. Singura diferenţă este faptul că frunza a fost poziţionată invers.

Noul brand turistic al României a fost lansat, săptămâna trecută la Shanghai, în prezenţa miniştrilor Elena Udrea şi Teodor Baconschi şi a foştilor sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. Brandul conţine sloganul "Explore the Carpathian garden" şi un element grafic reprezentat de o frunză. Acest din urmă logo a stârnit controverse în presa românească după ce s-a descoperit că seamănă izbitor cu cel al unei companii britanice de transport.

Antena3.ro

 

×
Subiecte în articol: centru comercial frunza logo brand
Parteneri
Data la care vom călători fără vize în America
x close