×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

5 semne ale deficitului de vitamine

27 Apr 2015   •   15:59
5 semne ale deficitului de vitamine 132
Când corpul încearcă să ne spună că ceva e în neregulă, semnalele pot fi uneori surprinzătoare… De vreme ce mâncăm mai ales alimente procesate e destul de simplu să înregistrăm carențe de vitamine și minerale (dieta nu e echilibrată sau asimilarea e defectuoasă). Poate că nu ne îmbolnăvim dar fiziologic, organismul suferă și atunci ne dă semnale ciudate, la prima vedere.

Ela Crăciun a descoperit că există cinci semnale de bază prin care organismul ne spune: oprește-te o secundă. Indiciul nr. 1: crăpături la colțurile gurii

Deficiență de fier, zinc, vitamina B niacină (B3), riboflavin (B2) și B12. E o carență des întâlnită la vegetarieni.

Soluția: să include în meniu carnea de pui, somonul, tonul, ouăle, scoicile, roșiile uscate natural, alune și linte. Absorbția fierului este accelerată de vitamina C care luptă și contra infecțiilor.

Indiciul nr. 2: iritații roșii pe față și căderea părului.

Deficiență de biotină (B7), cunoscută drept vitamina părului. Corpul stochează vitamine solubile în grăsime (A, D, E și K) dar nu și complexul B solubil în apă. De exemplu, cei care fac body building: dacă veți consuma ouă crude, avidina (proteina) inhibă absorbția biotinei.

Soluția: ouă gătite (se pierde astfel avidina), somon, avocado, ciuperci, conopidă, soia, nuci, banana, zmeură.

Citeşte articolul integral pe www.elacraciun.ro

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati