×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

DIETĂ. Ce să mănânci pentru a te proteja de răcelile puternice

23 Mai 2019   •   15:48
DIETĂ. Ce să mănânci pentru a te proteja de răcelile puternice 132
Foto: Pixabay.com

DIETĂ.  Mulţi dintre noi asociem vremea rece cu răcelile comune sau cu alte afecţiuni respiratorii. Virusurile şi bacteriile sunt, însă, cele care duc la îmbolnăvire. Pe lângă vaccinurile recomandate de medici, un sistem imunitar puternic te ajută să le rezişti, iar alimentaţia este un factor esenţial.

DIETĂ Există câteva trucuri legate de modul în care te hrăneşti şi care te ajută să te ţii departe de răceli. De fapt, vorbim despre alimente-cheie care întăresc natural sistemul imunitar. Iată care ar fi câteva dintre ele:

DIETĂ Supele şi ciorbele nu trebuie să lipsească din meniu
Un studiu realizat de  Cercetătorii de la Universitatea din Nebraska a scos la iveală faptul că tradiţionala supă de pui cu tăieţei are efecte benefice în tratarea răcelilor pentru că blochează migraţia celulelor albe responsabile de inflamaţiile respiratorii. În plus, grăsimea acumulată sub pielea unui pui crescut natural este de un real ajutor pentru sistemul imunitar.

DIETĂ Ciorbele făcute cu borş şi supele-creme cu multe legume conţin vitamine şi minerale şi sunt un ajutor de nădejde pentru un organism sănătos. Nutriţioniştii recomandă să le consumăm calde, pentru că astfel ele emulsionează mai uşor grăsimile şi le ajută să se absoarbă mai uşor, spre deosebire de un lichid rece.
Peştele gras, scoicile, crabii

DIETĂ În loc să iei vitamina D sub formă de pastile, poţi consuma peşte gras care o conţine din belşug. Vitamina D menţine nivelurile normale de calciu şi fosfor din sânge, iar experţii de la Cleveland Clinic, din Statele Unite, au demonstrat că ea ajută şi la întărirea sistemului imunitar.

DIETĂ De asemenea, peştele gras, ca somonul, de exemplu, este o sursă importantă de Omega-3 care reduce inflamaţiile şi protejează plămânii de infecţiile respiratorii. Pe de altă parte, scoicile, homarii sau crabii au seleniu care ajută celulele albe din corp să lupte împotriva virusurilor.

Continuarea aici.

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati