×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

DIETĂ. Cum să slăbești rapid fără a îți pune în pericol sănătatea. Ce sfătuiesc nutriționiștii

15 Aug 2019   •   17:03
DIETĂ. Cum să slăbești rapid fără a îți pune în pericol sănătatea. Ce sfătuiesc nutriționiștii  132
Sursă: Pixabay

DIETA. Pentru a slăbi și a îți menține greutatea dorită este indicat să duci un stil de viață sănătos și să faci multă mișcare. Totuși, dacă ai nevoie să dai rapid jos câteva kilograme, nutritoniștii dau sfaturi împotriva dietelor de detox. dar mărturisesc că există câteva schimbări pe care le poți face pentru a vedea rezultatele dorite mult mai rapid: 

DIETA 1. Înlocuiește sarea cu ierburi și condimente: sarea duce la reținerea de apă, deci prin înlocuirea ei poți pierde excesul de apă din organism. 

DIETA 2. Bea multă apă înainte de masă: apa consumată înainte de mese poate reduce cantitatea de mâncare consumată. 

DIETA 3. Evită alimentele care te pot balona: varza, fasolea și conopida pot duce la balonare, deci dacă vrei un abdomen plat cât mai rapid, stai departe de ele în această perioadă. Rezultatele se vor vedea peste noapte.  

DIETA 4. Elimină alimentele care vin la pungă, de exemplu chipsurile și pufuleții: au o cantitate enormă de sare și multe calorii. Acestea ar trebui eliminate complet din dietă și înlocuite cu alimente bogate în nutrienți. Dacă vrei ceva de ronțăit, înlocuiește chipsurile cu sticks-uri de legume șu humus. 

DIETA 5. Consumă multe proteine: proteinele îți vor ține de foame și vei mânca mai puți pe parcursul zile. Totuși, este indicat să elimini carnea grasă și să o înlocuiești cu pui, curcan și pește cu carne albă. 

DIETA 6.  Nu sări peste somn: oboseala poate crește senzația de foame. Încearcă să dormi cel puțin 7-8 ore pe noapte.  

DIETA 7. Mănâncă cât mai light seara: de cele mai multe ori caloriile consumate seara nu au niciun rost, pentru că organismul trebuie oricum pregătit de odihnă, iar mesele grele în loc să se transforme în energie, se vor transforma în grăsime. 

DIETA 8. Fă cât mai multă mișcare: fie că este la sală sau de o plimbare în parc, mișcarea este întotdeauna binevenită și ajută la tonifiere. 

 


sati