×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Isărescu: Următorii zece ani trebuie dominaţi de cuvântul "competivitate". Contează întâi ce pui în sticlă şi mai apoi eticheta

de Antena3.ro   •   10 Dec 2010   •   17:11
Isărescu: Următorii zece ani trebuie dominaţi de cuvântul "competivitate". Contează întâi ce pui în sticlă şi mai apoi eticheta 429
Foto: Intact Images
România e debusolată şi trebuie să redescopere competitivitatea, morala şi partiotismul, pentru a-şi reveni la normalitate, spune guvernatorul BNR, Mugur Isărescu. Banca Naţională a României a organizat un simpozion institulat "Tezaurul de branduri din România" , pentru a promova valorile cu care ţara se poate mândri peste hotare.

"Ca să ai un brand de ţară trebuie să ai în interior mai multe nume puternice, mai multe branduri. Cred că cea mai bună corelaţie între un brand şi o bună reputaţie e legat de ceea ce promovăm - competitivitate, care este lozinca sub care trebuie sa ne dezvoltăm în perioada următoare, în următorii zece ani. (…) Cred că următorii zece ani trebuie să fie dominaţi de acest cuvant: competitivitate", a declarat guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, citat de Mediafax.

Şeful băncii centrale mai spune că, pentru fi competitive pe piaţa europeană firmele româneşti trebuie să creeze servicii performante şi pe baza acestor produse şi servicii performante să îşi dezvolte branduri distince, reputate şi puternice.

"Trebuie să avem grijă ce punem în sticlă şi mai apoi cum promovăm. Dacă punem un vin bun trebuie să avem şi eticheta frumoasă, dar nu cred că preocuparea noastră e să vindem etichete. (...) Eticheta colorează, înfăşoară, dar fondul problemei este înăuntrul sticlei", a adăugat Isărescu.
 


Potrivit guvernatorului BNR, leadershipul va fi foarte important în perioada următoare, fiind necesară de o schimbare culturală, de noi modele pentru generaţia tânără, de numeroase "adevărate poveşti de succes".

Integrarea în UE înseamnă produse la nivel european, ceea ce înseamnă că integrarea presupune competitivitate pe piaţa eutropeană, iar atunci brandul de ţară va fi asociat cu alte branduri europene şi cu competitivitatea acestora, este de părere Isărescu.

"Nu se întamplă nimic dacă în spate nu stau valorile adevărate ale dezvoltării. Noi avem nevoie de multe lucruri care trebuie repuse pe tapet: avem nevoie de spirit, de lucru temeinic, de pricepere. Trebuie reluat efortul, nu spun ca nu mai există lucrul temenic în România, dar aici trebuie să pedalam", a mai spus Isărescu.

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati