Antena 3 CNN Life Știinţă Descoperire înfricoșătoare pe Marte | Arată ca o ușă extraterestră

Descoperire înfricoșătoare pe Marte | Arată ca o ușă extraterestră

Una dintre cele mai recente fotografii transmise înapoi de la roverul Curiosity de pe Marte a dezvăluit o caracteristică destul de interesantă a stâncilor: ceea ce pare a fi o ușă perfect sculptată, amplasată în peisajul marțian.

Descoperire înfricoșătoare pe Marte | Arată ca o ușă extraterestră
Sursa foto: NASA
de Alexandra Ionescu    |    12 Mai 2022   •   17:52

Ușa este atât de ciudat de convingătoare, încât suntem aproape tentați să credem că duce la o mică ascunzătoare pentru marțieni, sau poate la un portal către un alt Univers în întregime.

Cel puțin, imaginea și caracteristica geologică pe care este surprinsă ar părea a fi suficiente pentru a inspira un film științifico-fantastic sau două.

Cu toate acestea, Reddit a subliniat că aceasta ar fi probabil o fractură de forfecare: rezultatul unui fel de încordare asupra stâncii care a desprins o parte din ea. Poate din cauza unui cutremur.

De fapt, cel mai mare cutremur înregistrat până acum pe planeta roșie s-a petrecut pe 4 mai a acestui an, iar oamenii de știință încă lucrează pentru a stabili unde exact s-a întâmplat și ce l-a cauzat.

În plus, în timp ce formațiunea de stâncă asemănătoare ușii poate părea a fi de dimensiune completă în imaginația noastră, este posibil ca această cavitate  să aibă doar câțiva centimetri înălțime în viața reală.

Subiecte în articol: Marte usa NASA Curiosity rover