Un turist britanic se simte păcălit după ce a primit o notă de plată exorbitantă pentru trei farfurii simple cu pește, la un restaurant de pe insula grecească Mykonos.
DK Oyster, un restaurant cu un istoric în a vinde mâncare la prețuri exagerate fără să informeze corect clienții, a dat o notă de plată de 1.000 de euro unui grup de clienți.
Aceștia au descris restaurantul, situat în Mykonos, drept „o adevărată țeapă”, o opinie împărtășită și pe TripAdvisor.
Una dintre persoanele care s-au plâns, Jessica L, a spus: „Locul practică prețuri abuzive. Pentru un pește întreg am plătit 350 de euro, iar pentru trei feluri de mâncare 1.000 de euro.
Cea mai proastă experiență din Mykonos, pentru că nici măcar la Scorpions, unul dintre cele mai bune locuri, nu am plătit atât pentru o cină pentru 5 persoane, cu aperitiv, fel principal și desert”.
O altă clientă, pe nume Sue, a declarat: „Un angajat ne-a adus o băutură suplimentară – nedorită – ca un ‘cadou’ pentru grupul nostru de patru persoane. Părea un gest prietenos… până când a apărut pe notă”.
Ea a adăugat că i s-au cerut aproape 50 de euro pentru o băutură răcoritoare și peste 400 de euro pentru câteva băuturi alcoolice.
„Dacă vrei și condimente, pregătește-te să plătești 5 lire streline (n.n. - aproape 6 euro) pentru ketchup și 20 de lire (apriximativ 23 de euro) pentru o porție mică de cartofi prăjiți.
Dar dacă te plângi, proprietarul încearcă să te facă să crezi că pur și simplu nu ești suficient de bogat să-ți permiți prețurile lor”.
Managerul Dimitrios Kalamaras și-a apărat prețurile, spunând că acestea sunt pur și simplu „dincolo de bugetul” unora dintre vizitatorii săi.
El a declarat că acuzațiile de pe TripAdvisor sunt false și susține că clienții ar trebui să ceară un manager pentru a discuta prețul înainte să comande și că ar fi „ridicol” să explice meniul fiecărui client care intră.
„Din păcate, toți cei care lucrăm în sectorul ospitalității am fost abordați de ‘influenceri’ notorii care, în loc să-și câștige existența promovând produse și servicii către publicul lor, pun presiune asupra anumitor afaceri pentru taxe exorbitante și mese gratuite.
La DK Oyster am făcut publicitate în modurile pe care le considerăm potrivite pentru restaurantul nostru și nu vom ceda în fața influencerilor atrași de frumoasa insulă Mykonos”, a spus Dimitrios Kalamaras, potrivit Metro.