×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Bulgarii au început să ne dea lecţii la capitolul "şosele reparate". La noi, drumul e de trei ori mai prost, dar taxa e de trei ori mai mare

de D.D.   •   29 Aug 2012   •   07:51
Bulgarii au început să ne dea lecţii la capitolul "şosele reparate". La noi, drumul e de trei ori mai prost, dar taxa e de trei ori mai mare 407
Foto: article.wn.com
Podul Prieteniei a devenit drumul nervilor de oţel.  Şoferii care vor să treacă Dunărea între Giurgiu şi Ruse se înhamă la o călătorie cu peripeţii. Meniul este complet: dâmburi în asfalt, zdruncinături şi slalom printre gropi. Toate, pe jumătatea românească de pod. Imediat ce treci in partea bulgărească, lucrurile se schimbă radical. 

Problemele de pe Podul Prieteniei încep înca de la intrarea în ţară. Singura partea pe care se poate circula lin este cea bulgărească, unde asfaltul a fost reparat.

Taxa de pod percepută de autorităţile române este de trei ori mai mare decât cea care se plăteşte bulgarilor. Şi totuşi, asfaltul nostru este de trei ori mai prost.

Numai anul trecut, Compania Naţională de Drumuri a încasat aproape 10 de milioane de euro din taxa de utilizare a podului.



sati