×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Eroul Zilei. Mișcarea ”La Blouse Roumaine”

04 Iul 2017   •   11:58
Eroul Zilei. Mișcarea ”La Blouse Roumaine” 16

Ia româneasca sau bluza cu istorii ţesute a fascinat o lume întreagă, iar portul nostru strămoșesc este mult mai mult decât o modă. Responsabilă pentru această revolutie este Andreea Diana Tănăsescu, cea care a înfiinţat şi o comunitate online.

Miscarea ”La Blouse Romaine”, cea care a creat Ziua Universală a iei, a reuşit să declanşeze un adevărat fenomen pe şase continente şi în peste 150 de oraşe, printre care New York, Washington, Paris sau Milano.

Cu toate acestea, mai mulți colecţionari români au descoperit însuşirea creaţiei de către designeri renumiți, iar acum Mişcarea La Blouse Roumaine se luptă  pentru recunoașterea portului strămoșesc după ce s-a constatat faptul că obiecte din costumul nostru popular au fost copiate integral şi incluse în colecţiile designerilor celebri. Pentru toate acestea a fost lansată si campania  #GIVECREDIT „This is Bihor, not Dior".

”A fost o inițiativă spontană, în urma unui proiect mai vechi al meu, iar după o perioadă scurtă de timp de la lansare, avea aproximativ 6.000 de persoane, unde entuziasmul lor era foarte mare. Așa am hotărât ca Ia românească să fie parte componentă a brandului de țară.”, a declarat Diana Tănăsescu în emisiunea Eroul Zilei.


sati