În timp ce criza economică a lăsat neterminate multe din proiectele începute în 2008 la Las Vegas, investitorii de la Cosmopolitan mizează pe o reinventare a luxului şi atragerea unui nou segment de clienţi.
"Cosmopolitan are personalitate, sunt o grămadă de locuri diferite într-unul singur care se concentrează pe crearea unei experienţe noi şi diferite. Avem cele mai fine şi mai de calitate materiale, dar avem un mod prietenos şi vibrant de a le prezenta clienţilor."
Cosmopolitan este construit în cel mai fierbinte loc al oraşului, <tc 02.40 vedere din terasa>lângă celebrul complex Bellagio şi are trei mii de camere personalizate.
"Camerele sunt făcute pentru un client care caută luxul, dar şi relaxare şi design interesant. Fiecare cameră are cărţi diferite, dotări şi detalii diferite."
"Este o structură de trei etaje, este făcut din două milioane de mărgele de sticlă şi proiectăm în ambele părţi imagini care se schimbă constant. E ca şi cum ai pluti în candelabru."
Ca multe alte hoteluri din Las Vegas care zac neterminate în grandiosul oraş, Cosmopolitanul a început să fie construit în 2008, cu puţin timp înainte de izbucnirea crizei economice. Investitorii săi au reuşit însă prin proiectul lor să atragă refinanţări.
Ştiri video recomandate