×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Apple a devenit cel mai cunoscut brand din lume

de G.C.P   •   30 Sep 2013   •   17:51
Apple a devenit cel mai cunoscut brand din lume 479
Succesul de care se bucură iPhone şi iPad a propulsat compania producătoare Apple pe primul loc în clasamentul celor mai cunoscute branduri din lume, devansând Google şi  Coca-Cola, se arată într-un studiu efectuat anual de Interbrand.

Potrivit clasamentului, valoarea de piaţă a Apple este estimată la 98,32 miliarde de dolari, în creştere cu 28 procente faţă de anul trecut. În acelaşi interval, valoarea Google a crescut cu 34 procente, la 93,29 miliarde de dolari.

Coca-Cola este doar pe locul trei, cu 79,2 miliarde de dolari, după ce s-a aflat pe prima poziţie timp de 13 ani.

Top 15 este completat de IBM, Microsoft, GE, McDonald's, Samsung, Intel, Toyota, Mercedes-Benz, BMW, Cisco, Disney şi HP.

Primele 100 de companii au o valoare combinată de 1.500 miliarde de dolari, o creştere de 8,4% comparativ cu anul trecut.

Valoarea brandurilor Google şi Samsung a crescut cu 34% şi, respectiv, 20%, în timp ce Yahoo şi BlackBerry a scăzut în clasament.

Nokia a ajuns pe locul 57, faţă de poziţia 19 anul trecut, cel mai semnificativ declin al valorii unui brand de când se realizează studiul.

Interbrand întocmeşte acest clasament din 2001 şi se bazează pe puterea financiară a firmelor şi pe impactul mărcii asupra vânzărilor.

sati