Antena 3 CNN Life Max își schimbă numele. Din nou

Max își schimbă numele. Din nou

Laura Dinu
1 minut de citit Publicat la 11:38 15 Mai 2025 Modificat la 11:52 15 Mai 2025
hbo max
Această reorientare spre valorile tradiționale ale HBO are ca scop reafirmarea identității brandului. Foto: Profimedia Images

Platforma de streaming Max va reveni oficial la denumirea HBO Max, potrivit unui anunț făcut de directorul executiv al HBO, Casey Bloys, în cadrul prezentării anuale „Upfront” a Warner Bros. Discovery (WBD), adresată agenților de publicitate. Decizia marchează un nou capitol în istoria deja complexă a serviciului de streaming și reflectă o strategie clară: readucerea în prim-plan a celei mai valoroase componente a portofoliului WBD – brandul HBO, scrie CNN

O industrie aglomerată și neclară

„Toți știm cât de aglomerată a devenit această industrie. Streamingul seamănă tot mai mult cu moda rapidă – se produce mult, se consumă repede, apoi se uită”, a spus Shauna Spenley, directorul de marketing al Max. „Când ne gândim la avantajul nostru competitiv, răspunsul e simplu: este același pe care HBO îl are de peste 50 de ani.”

Această reorientare spre valorile tradiționale ale HBO are ca scop reafirmarea identității brandului, într-un peisaj digital tot mai fragmentat, în care publicul este asaltat de zeci de opțiuni, dar rămâne loial conținutului de calitate.

Un istoric complicat de branding

Platforma de streaming a trecut prin mai multe rebranduiri în ultimul deceniu. În 2015, a fost lansată sub numele HBO Now. Ulterior, în 2020, serviciul a fost redenumit HBO Max, pentru a reflecta integrarea conținutului HBO cu producțiile Warner Bros. și alt conținut exclusiv. Apoi, în 2023, la scurt timp după fuziunea dintre WarnerMedia și Discovery din 2022, compania a decis să simplifice numele în Max, în încercarea de a scoate în evidență varietatea largă de conținut – de la seriale HBO la documentare Discovery și blockbustere Warner Bros.

Totuși, această strategie nu a avut impactul scontat. Deși Max a înregistrat 5,3 milioane de abonați noi în ultimul trimestru, platforma rămâne în urma marilor rivali din industrie, cum ar fi Netflix și Amazon Prime Video.

Probleme și succese în portofoliul WBD

Deși Warner Bros. a avut recent succese la box office – precum „A Minecraft Movie” sau „Sinners” – divizia de supereroi, DC Studios, continuă să aibă dificultăți. Deși a fost gândită ca un rival serios pentru universul Marvel al celor de la Disney, DC nu a reușit să egaleze impactul și coerența narativă a competitorului său.

Între timp, Marvel începe și ea să resimtă oboseala publicului față de genul supereroic, ceea ce lasă un gol în piață pe care WBD ar putea să-l umple cu un conținut de calitate, original, axat pe poveste – exact ceea ce HBO a livrat constant în ultimele decenii.

Ştiri video recomandate
×
Etichete: HBO brand

Fanatik

Antena Sport

Observator News

Parteneri
x close