Antena 3 CNN Life Știinţă Stephen Hawking: Acestea sunt modurile în care se poate sfârşi viaţa pe Terra

Stephen Hawking: Acestea sunt modurile în care se poate sfârşi viaţa pe Terra

Sursa foto: Foto: Stephen Hawking/Facebook
16 Noi 2016   •   00:28

Renumitul astrofizician britanic, Stephen Hawking, a declarat ca omenirea nu va supravietui inca 1000 de ani pe Terra. Vorbind in fata studentilor de la Universitatea Oxford, unde a fost intampinat cu ropote de aplauze, cunoscutul expert in varsta de 74 de ani, a cerut, din nou, oamenilor de stiinta sa manfieste mai mult interes pentru studierea cosmosului si a calatoriilor spatiale, scrie incomemagazine.ro.

"Poate ca intr-o buna zi vom invata sa folosim undele gravitationale", a spus Hawking, citat de Daily Mail. "Au fost facute numeroase descoperiri in spatiu, dar oricum este putin. Trebuie continuate cercetarile pentru viitorul omenii. Cred ca nu vom supravietui altui mileniu pe planeta noastra fragila", a adaugat omul de stiinta.

In acest context, profesorul a repetat pericolele care pot duce la disparitia omenirii. In opinia lui, viata pe Pamant pote fi distrusa ca urmare a unui razboi nuclear, din cauza unui virus construit genetic sau a dezvoltarii inteligentei artificiale.

In acelasi timp, Hawking a catalogat drept un urias pas inainte faptul ca omul a inceput sa inteleaga legile care guverneaza Universul.

"Cred ca omenirea nu va avea viitor daca nu va iesi in spatiul cosmic. De aceea vreau sa stimulez interesul general pentru ceea ce este dincolo de orbita Pamantului. Chiar si eu iau lectii pentru a invata sa zbor acolo", a dezvaluit cercetatorul britanic.

Subiecte în articol: Stephen Hawking