Antena 3 CNN Politică O nouă funcţie în laboratorul din Modrogan: Manager de partid pentru fiecare filială a PDL

O nouă funcţie în laboratorul din Modrogan: Manager de partid pentru fiecare filială a PDL

O nouă funcţie în laboratorul din Modrogan: Manager de partid pentru fiecare filială a PDL
Sursa foto: Gheorghe Flutur
24 Mar 2009   •   11:21

Problemele organizatorice, administrative şi mai ales de comunicare ale fiecărei filiale judeţene a PDL ar putea cădea în sarcina unui manager de partid. Vicepreşedintele democrat-liberal, Gheorghe Flutur a anunţat marţi că PDL "se gândeşte la o organizare internă cu manager de partid". Înfiinţarea acestei funcţii s-a discutat şi în Biroul Politic al partidului, dar nu a fost luată încă o decizie finală. Cel care va fi numit într-o astfel de funcţie va avea grijă mai ales de gestionarea imaginii partidului la nivel local, prevenind eventualele derapaje publice ale unor membri de partid sau alte evenimente care ar putea afecta impresia de partid monolit atât de dorită de conducerea centrală.

Noua funcţie ar urma să fie înfiinţată în organizaţiile judeţene, iar persoanele desemnate se vor ocupa de problematica administrativă şi organizatorică.

Flutur a făcut şi portretul managerului de partid: bun comunicator, să aibă calităţi de organizare a filalelor locale din judeţ, să cunoască foarte bine judeţul şi problemele sale şi să fie un bun PR, să poată gestiona foarte multe evenimente la care să participe lideri ai formaţiunii politice.

Potrivit unor surse democrat-liberale, ideea managerului de partid ar face parte din intenţia conducerii PDL de a
se asigura că mesajul partidului este transmis în mod unitar şi la nivel local, în perspectiva alegerilor europarlamentare şi prezidenţiale din acest an.

Acest principiu a fost pentru prima oară implementat în timpul alegerilor parlamentare de anul trecut. Atunci Elena Udrea, Raluca Turcan şi Gheorghe Falcă au fost desemnaţi drept coordonatori ai campaniei de comunicare pentru alegerile parlamentare, strategia pentru toamnă incluzând conferinţe de presă săptămânale, cu mesaj unitar la nivel naţional. Strategia a avut suucesul scontat la nivelul unor judeţe, precum Aradul.

Sursele citate susţin că pe viitor se are în vedere implementarea acestui principiu şi la nivelul filialelor judeţene. Deja la nivel central nu se dau declaraţii în presă decât cu asentimentul conducerii.
Viitorul manager de filială va avea şi competenţe de PR: va coordona mesajul politic al filialli, va decide împreună cu conducerea locală care vor fi purtătorii de mesaje şi se va ocupa de mărirea vizibilităţii PDL la nivel local prin organizarea şi promovare unor evenimente cu participarea politicienilor democrat-liberali.

Marius Vulpe, Antena3.ro


×
Subiecte în articol: filiale comunicare imagine
Parteneri
Afacerea de succes cu care un italian a dat lovitura în Buzău
x close