Antena 3 CNN Life Știinţă Cancerul ar putea deveni ISTORIE. Descoperirea uluitoare a cercetătorilor americani poate distruge maladia

de O.P.    |    19 Sep 2013   •   13:11

Cercetatorii americani au creat o molecula care, potrivit spuselor lor, obliga celulele canceroase la autodistrugere, informeaza presa occidentala. Metoda care se bazeaza pe aceasta descoperire poate deveni alternativa la chimioterapie in tratarea leucemiei sau a altor tipuri de cancer.

Molecula a fost creata de oamenii de stiinta de la Laboratorul Jackson, statul american Maine. Profesorul Kevin Mills este de parere ca procesul care are loc in aceste celule constituie un progres in vindecarea cancerului.

„Timp de cativa ani am studiat celule canceroase din punct de vedere genetic. Astfel, am decoperit un program genetic, care, potrivit estimarilor noastre, poate fi folosit pentru a obliga celulele canceroase sa se autodistruga”, spune profesorul Mills, citat de incomemagazine.ro