Antena 3 CNN Actualitate Influenceri din România, păcăliți să promoveze un produs care nu există

Influenceri din România, păcăliți să promoveze un produs care nu există

Este scandal în mediul online. Unii dintre cei mai urmăriți influenceri au ajuns să facă reclamă la un produs care nu există.

de Georgiana Botez    |   

Un cunoscut vlogger a pus la cale o campanie de promovare fictivă pentru a arăta că personajele urmărite de mii de oameni încasează bani pentru a promova produse despre care, de fapt, nu ştiu nimic.

Astfel, trei influenceri ce se bucură de o audiență considerabilă au acceptat să promoveze, brânza regelui, un produs inexistent, după ce au primit câte o cutie roșie în care se afla un bilețel cu mai multe informații.

Citește și: Ea este Milla Sofia, influencerul-robot care are aproape 100.000 de urmăritori pe TikTok

Respectiv faptul că brânza a fost produsă de Curtea Regală și este un produs aniversar în cinstea Regelui Charles al Marii Britanii.

De pildă Oana Roman s-a filmat în timp ce povestea fanilor ei că acest produs este unul extrem de gustos și că este oarecum onorată că este aleasă tocmai ea de regalitate pentru a le promova brânza.

TOP articole pe Antena 3 CNN:
Parteneri
Cele mai noi știri pe ANTENA 3 CNN
» Vezi toate știrile
Motivul răpirii omului de afaceri moldovean dintr-o parcare din Capitală