Conform unui studiu de fezabilitate întocmit în 2002 şi reactualizat în 2006, pentru exproprierea terenurilor sunt necesare pentru tronsonul Bucureşti-Moara Vlăsiei, circa 27 milioane de euro. Guvernul nu a finanţat nici expropierile pentru tronsonul Moara Vlăsiei - Ploieşti, deşi contractul s-a încheiat încă din toamna anului trecut, iar constructorii au deplasat în zonă toate utilajele necesare demarării proiectului.
Pe primii şapte kilometri ai autostrăzii vor exista pasaje supra sau subterane, care vor face legătura cu diverse artere urbane, precum şi cu viitoarea centură ocolitoare a Capitalei. Compania a mai executat lucrări în România, între Cluj şi Huedin pe DN 1, în municipiul Cluj-Napoca, precum şi pe DN 56, Craiova-Galicea Mare, la care a înregistrat întârzieri considerabile.
Compania de Autostrăzi a publicat, de asemenea, cererile de ofertă pentru studiul de fundamentare a concesionării tronsoanelor Comarnic - Predeal şi Predeal - Braşov ale autostrăzii Bucureşti-Braşov. Termenul de depunere a ofertelor a fost stabilit pentru 25 iunie, ofertele urmând să fie deschise în aceeaşi zi. Caştigătorul va fi declarat în prima săptămână a lunii iulie.
Antena 3
Ştiri video recomandate