Porţiunea de 30 de kilometri a necesitat realizarea unor lucrări complexe pentru cele şase traversări pe care Astaldi, firma constructoare, a fost nevoită să le realizeze la kilometrii 112, 116, 120, 123, 127 şi 132. Sunt finalizate traversările de la Perişoru (km 116) şi Bărăganu (km 132), urmând ca celelalte să fie date în folosinţă imediat după 1 mai 2007. Tot pe acest tronson, până în luna iunie se vor finaliza şi patru parcări.
Autostrada Soarelui face parte din Coridorul Rutier Pan-European nr. IV, care are o lungime de 872 kilometri, presupunând o investiţie de 4,8 miliarde euro. Potrivit Companiei de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, sectoarele Cernavodă-Constanţa, cu finanţare din parte Băncii Europene de Investiţii, şi Centura Constanţa, cu finanţare a Băncii Europene pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, se vor finaliza în 2010.
Rompres
Ştiri video recomandate