Premierul vrea să se termine odată şantierul. Şi i-a chemat la discuţii pe şefii din Brazilia ai muncitorilor. Termenul iniţial, ianuarie 2007, nu e depăşit numai din vina constructorilor. Şi statul a întârziat cu exproprierile. Aşa că acum este indulgent.
Pasajele, care iniţial ar fi trebuit să fie subterane, ar putea fi supraterane, dacă acceptă şi primarul general. Cel de la ieşirea din Bucureşti rãmâne în forma stabilită. Va fi subteran, pe sub intersecţia de lângă aeroportul din Băneasa. Ministrul Transporturilor s-a gândit că ar putea să-l construiască tot portughezii care au acum şantierul de pe DN 1 şi-au fost şi criticaţi de premier. Li s-ar atribui, fără licitaţie, o lucrare de zece milioane de euro, doar pentru că au deja un şantier deschis prin preajmă. Şi ar pune Guvernul în situaţia de a nu respecta legea achiziþiilor publice.
Observator
Ştiri video recomandate