Salonul Auto de la Shanghai şi-a deschis porţile

22 Apr 2007   •   17:41
Salonul Auto de la Shanghai şi-a deschis porţile
Salonul Auto de la Shanghai şi-a deschis duminică porţile, constructorii auto chinezi profitând de ocazie pentru a-şi prezenta noile sedanuri şi autoturisme de teren (SUV) cu care vor să cucerească piaţa mondială. Pe fondul creşterii vânzărilor care au făcut din China a doua piaţă auto din lume, Salonul de la Shanghai a devenit un eveniment important pentru mari constructori auto din SUA, Asia şi Europa care doresc să cucerească această piaţă. Chery Auto Co., cel mai mare constructor auto chinez, a profitat de acest eveniment, care se va derula până pe 28 aprilie, pentru a-şi prezenta două noi sedanuri care sunt destinate pentru export. Chery estimează că în 2007 vânzările sale externe vor creşte cu 40%.

Anul trecut China a depăşit Japonia şi a devenit a doua piaţă auto din lume, după SUA. Vânzările pe piaţa chineză au crescut cu 21,1% până la 7,2 milioane unităţi, atât în beneficiul constructorilor auto străini cât şi al producătorilor chinezi care doresc să se extindă pe pieţele externe. În 2006 constructorii auto chinezi au vândut 325.000 de autovehicule pe pieţele externe, în principal în Asa, Africa şi fosta URSS.

În prezent însă constructorii chinezi Chery Auto Co., Geely Group Co. şi Chang'an Automobile Group Co. încearcă să pătrundă pe pieţele auto din SUA şi Europa, chiar dacă nu şi-au fixată încă o dată anumită.

Rompres

x close