Proiectul a vizat modernizarea liniei de tramvai şi reparaţia staţiei de pompare din zonă, pentru a se evita inundaţiile masive provocate de ploile abundente. Noua staţie de pompare este echipată adecvat pentru a putea evacua cantităţi mari de apă, având o capacitate de 50.000 de metri cubi. Municipalitatea a început în 2005 lucrările de refacere, pe motiv că podul s-a degradat în ultimii ani, la fiecare 12 luni deplasându-se cu câţiva centimetri.
Lucrarea a fost mult întârziată, ea trebuind să se încheie în toamna lui 2006. Cauzele întârzierii finalizării lucrărilor au fost neînţelegerile dintre Apa Nova şi Primăria Capitalei vizând reparaţia staţiei de pompare din zonă. Dacă Apa Nova a fost iniţial responsabilă cu reparaţia staţiei, ulterior s-a obţinut aprobarea consilierilor municipali de a transfera obligativitatea execuţiei către Administraţia Străzilor - serviciu al Primăriei Capitalei.
Suma la care s-a ridicat modernizarea pasajului a fost de trei milioane şi jumătate de euro. Circulaţia rutieră peste Pasajul Mărăşeşti a fost deschisă pe 15 septembrie 2006. În Pasajul Mărăşeşti apa din Dâmboviţa refula de fiecare dată în cantităţi mari atunci când ploua şi, de aceea, s-a impus o lucrare amplă la staţia de pompare. Specialiştii au constatat, după efectuarea unor săpături, o degradare totală a pilonului de rezistenţă a podului Mărăşeşti.
Rompres
Ştiri video recomandate