Antena 3 CNN Economic Auto Un inginer român din Germania spulberă mitul maşinilor nemțești second-hand cu kilometri puţini

Un inginer român din Germania spulberă mitul maşinilor nemțești second-hand cu kilometri puţini

Un inginer român din Germania spulberă mitul maşinilor nemțești second-hand cu kilometri puţini
Sursa foto: foto: Pixabay.com
21 Aug 2018   •   16:15

Una dintre cele mai căutate calităţi ale unei maşini second-hand cumpărate din Germania este numărul mic de kilometri, iar una dintre cele mai folosite strategii de marketing a dealerilor de maşini second hand este aceea că „maşina i-a aparţinut unui medic german care a ţinut-o mai mult în garaj”.

Paul Danci, un inginer român care lucrează în industria auto din Germania spulberă acest mit, scrie Adevărul.

„Cei care vând maşini vor să-şi vândă «marfa» de pe stoc aşa că unii apelează şi la unele metode de «înfrumuseţare» a maşinilor ca să poata fi vândute mai repede sau la un preţ mai mare. Se poate întâmpla de multe ori ca şi proprietarii de maşini când vor să-şi vândă maşina personală sa apeleze la aceleaşi metode.

De multe ori, maşini care sunt catalogate ca şi daună totală sunt cumpărate de indivizi care le duc în service-urile lor şi le «refac», iar apoi le vând pe diferite site-uri ca şi maşini fără accident”, arată inginerul român.

Paul Danci arată că urmele accidentelor se pot ascunde, în multe cazuri, foarte uşor, dar există uneori anumite semne care indică faptul că maşina respectivă a fost implicată într-un accident grav sau foarte grav. Aceste semne pot fi:

- urme vizibile la punctele de imbinare ale componentelor caroseriei sau diferenţe de culoare sau nuanţe între componentele caroseriei

- coduri de eroare care nu pot fi şterse când se încearcă ştergerea lor.

- Erori în bord sau coduri de eroare legate de senzorii de impact Lipsa airbag-urilor sau erori în instrumentul de bord care semnalizează probleme la airbag-uri

- Modificări aduse ECU-urile care controlează airbag-urile sau a celor care controlează scaunele sau instrumentul de bord

- Schimbarea volanului Geometria roţilor nu este corectă („unghiul de fugă”), poate fi verificată foarte uşor înainte de a cumpăra maşina.

 

×
Parteneri
Explozie la Rafinăria Petromidia Năvodari. Plan roşu activat!
x close