Antena 3 Economic Banci Eroare la copiere. Vezi cum îşi trimite CEC Bank clienţii să ceară informaţii suplimentare la BRD

Eroare la copiere. Vezi cum îşi trimite CEC Bank clienţii să ceară informaţii suplimentare la BRD

24 Feb 2010   •   17:44
Eroare la copiere. Vezi cum îşi trimite CEC Bank clienţii să ceară informaţii suplimentare la BRD
ANTENA3.RO - EXCLUSIV ONLINE // Regulile şi condiţiile de utilizare ale produselor pe care le folosim sunt întotdeauna texte lungi despre care spunem că ne plictisesc şi pe care le citim doar în cazul în care ne interesează un aspect specific. Dar cum acest lucru din urmă se întâmplă mai rar, de ce să investeşti timp şi resurse în redactarea textului? E mult mai uşor să te "inspiri" de la alţii. Sau chiar să dai copy/paste.

Aşa a găsit de cuviinţă şi CEC Bank, care a înlocuit elementele ce ar fi trădat un furt de la BRD SG cu excepţia unuia.

Astfel, dacă un client persoană fizică ar dori să îşi activeze un card MasterCard în 3D Secure şi consultă "Regulile şi condiţiile de utilizare", prezente pe site-ul RomCard SA, el va fi îndrumat să ceară informaţii suplimentare şi prin serviciul Vocalis, la numerele de telefon 302.61.61 şi 0800.803.803.

Problema cu Vocalis şi cu respectivele numere de telefon este însă că aparţin exclusiv BRD Societe Generale. Iar un client care apelează acele numere de telefon cu siguranţă nu va primi informaţii suplimentare privind serviciile CEC Bank.

Iată un exemplu pur de cum nu întotdeauna este suficient să dai "caută" (find) BRD şi "înlocuieşte cu" (replace with) CEC. Pentru că se mai întâmplă ca şi alte mărci înregistrate să se afle în portofoliul concurenţei.

Captură foto cu textul din "Regulile şi condiţiile de utilizare" de pe site-ul CEC


Captură foto cu serviciul BRD şi numerele de telefon la care poate fi accesat (Click pentru a mări)
click pe poza pentru a mări

În urma publicării acestui articol pe Antena3.ro, Direcţia de Marketing şi Comunicare CEC Bank a dorit un drept la replică, în care a lămurit că nu este vorba despre un furt de date, ci despre o eroare umană. Iată textul integral:

Pentru o corecta informare a cititorilor dumneavoastra, parte dintre ei si clienti ai bancii noastre, va comunicam urmatoarele:



Regulile si conditiile de utilizare MasterCardŽ SecureCode? sunt identice pentru toate bancile care opereaza acest serviciu prin RomCard S.A., exceptie facand detaliile de contact. Aceste reguli sunt sub controlul Romcard S.A, procesatorul 3 D Secure/Visa Secure Code. Disfunctionalitatea sesizata a fost cauzata de o eroare umana, in data de 18.02.2010, urmare a implementarii unei noi aplicatii informatice de catre Romcard S.A.



De asemenea, in cadrul articolului este mentionat faptul ca "Regulile si conditiile de utilizare" sunt prezentate pe site-ul RomCard S.A. Afirmatia este corecta, avand in vedere faptul ca pe site-ul CEC Bank, www.cec.ro, este postat un simplu link de activare a cardului pentru comertul electronic securizat, care face trimitere la site-ul Romcard S.A. Cu toate acestea, in cadrul articolului, captura foto este prezentata, in mod eronat, sub titlul "Captura foto cu textul din Regulile si conditiile de utilizare de pe site-ul CEC". Titlul contrazice afirmatia dumneavoastra anterioara, potrivit careia regulile sunt prezentate pe site-ul RomCard S.A., nu al CEC Bank.



Avand in vedere cele mentionate mai sus, consideram "furtul" mentionat in articol ca fiind o afirmatie tendentioasa, rau voitoare, rezultata in urma unei documentari insuficiente. Va rugam sa publicati precizarile necesare si, totodata, sa apelati la sprijinul Directiei Marketing si Comunicare CEC Bank, ori de cate ori doriti informatii complete si corecte despre produsele si serviciile bancii.



Antena3.ro

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal

×
Parteneri
x close