Antena 3 CNN Actualitate Facebook NU și-a impresionat utilizatorii cu noile butoane de reacții

Facebook NU și-a impresionat utilizatorii cu noile butoane de reacții

Facebook NU și-a impresionat utilizatorii cu noile butoane de reacții
Sursa foto: Foto: facebook.com
11 Mai 2016   •   14:44
Introduse la începutul acestui an, noile ”reacţii” Facebook le oferă utilizatorilor mai multe modalităţi prin care îşi exprima atitudinea faţă de o postare, prin noi etichete pentru: dragoste, râs, uimire, tristeţe sau mânie.
 
Potrivit unui nou studiu realizat de firma Quintly, aceste noi reacţii nu sunt foarte populare printre utilizatorii de Facebook, iar majoritatea continuă să folosească butonul Like pentru a-şi arăta aprecierea faţă de un anumit tip de conţinut, scrie go4it.ro.
 
Firma a analizat 130.000 de postări şi a descoperit că 97% din interacţiunile generate de acestea sunt Like-uri, comentarii şi Share-uri.

×
Subiecte în articol: Facebook
Parteneri
Au fost finalizate operațiunile de umplere de pe strada surpată din Slănic
x close