×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Gropile din România, sursă de venit pentru service-urile auto. Cât plătesc românii pentru reparaţia maşinii

de M.Z.   •   30 Noi 2012   •   23:23
Gropile din România, sursă de venit pentru service-urile auto. Cât plătesc românii pentru reparaţia maşinii 418
Foto: Agerpres
Gropile de pe drumurile din România înseamnă sute de euro plătite în plus de noi faţă de şoferii din alte state europene. Costurile cu reparaţiile maşinii pot ajunge şi la 1.500 de euro la 100.000 de kilometri rulaţi, având în vedere că piesele cedează una după alta.

Principalul inamic al roţilor îl reprezintă gropile. Din cauza lucrărilor făcute de mântuială sau pentru că nu mai există bani de reparaţii, şoferii ajung să-şi distrugă maşinile.

"Lăsând la o o parte anvelopele, care suferă primele impact cu drumul, celelalte piese sunt capetele de bară, pivoţii, casetele de direcţie, bieletele bară stabilizatoare, bucşele sau chiar buceşile de la bascule", spune Mihai Boangher, directorul unui service auto.

Astfel, la 100.000 de kilometri, şoferii români plătesc sute de euro în plus pentru reparaţiile maşinilor faţă de alţi europeni. În cazul unui Logan, spre exemplu, costurile suplimentare pentru reparaţia suspensiilor costă circa 1.500 de lei. Pentru un Opel Astra G ele ajung la 843 de lei, iar pentru Volswagen Golf 4 la aproape 1.200 de lei.

Numai anul trecut, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a încasat aproximativ 200 de milioane de euro din taxe şi impozite.


Costuri reparaţii Dacia Logan 1,6 MPI


Înlocuire braţ suspensie: 516 lei
Geometrie roţi: 103 lei
Înlocuire bieletă suspensie: 495 lei
Înlocuire bieletă antiruliu: 165 lei
Total: 1.289 lei

Costuri reparaţii Opel Astra G: 843 lei


Costuri reparaţii VW Golf IV: 1.197 lei








sati