Campania "Donează roşu pentru România" a obţinut marele premiu al Festivalului Golden Drum

de D.D.    |    12 Oct 2014   •   22:31

Antena 1 şi Antena 3 urcă din nou pe podium şi le este recunoscută valoarea în rândul televiziunilor din Europa. Pentru Campania "Donează Roşu pentru România" Observatorul Antenei 1 şi ştirile Antena 3 au primit  recunoaşterea pentru cea mai bună modalitate de a face cunoscută o problemă de interes naţional, aceea a lipsei acute de sânge, a anunţat Mihai Gâdea în ediţia de duminică seară a emisiunii Sinteza Zilei.

La Festivalul Internaţional de Publicitate "Golden Drum", Observatorul Antenei 1 a primit marele premiu. Campania care a reuşit mobilizarea a milioane de români, care au donat sânge pentru semenii lor, a mai primit şi două medalii de aur şi una de argint.

„Sunt premiile dumneavoastră, sunt premiile celor care au făcut o minune şi au salvat vieţi”, a spus Mihai Gâdea.

Donează Roşu pentru România” este campania de mobilizare socială ce urmareşte să determine românii sa doneze sange, într-un cuvânt: viaţă.

În cinci zile de campanie, numărul celor care au donat sânge în Capitală a crescut cu aproximativ 100%, iar în ţara există o estimare de 50%.

În România, sub 2% dintre oameni donează sânge şi mai puţin dintre ei o fac constant, ca urmare trăim într-o ţară în care încă se moare în spitale şi pentru că sângele nu ajunge la timp sau nu ajunge deloc la cei care au nevoie de el.




x close