Antena 3 CNN Actualitate Media “România tare de tot” susţine dorurile româneşti

“România tare de tot” susţine dorurile româneşti

“România tare de tot” susţine dorurile româneşti
07 Oct 2014   •   12:44
Campania “Romania, tare de tot”, initiata de Intact Media Group, sustine, in perioada urmatoare, un brand puternic, care promoveaza valorile romanesti si este deja iubit de publicul feminin din tara, dar si de peste hotare: Iutta, brandul cu motive de inspiratie traditionala, porneste o initiativa nationala de strangere de doruri pe o noua platforma dedicata numita www.dorderomanesc.ro.

Campania a fost inspirata de cea mai recenta colectie „Dor de romanesc”, de aceea se va desfasura pe o perioada de 10 saptamani ce corespund celor 10 regiuni geografice ale tarii.

In acest demers, Iutta va avea alaturi 10 ambasadoare si numerosi parteneri ce vor oferi premii participantilor.

Castigatorul final va primi geanta de voiaj „Dor calator”, creata saptamanal, impreuna cu participantii acestei campanii, si va fi invitat intr-un tur fotografic al Romaniei pentru scrierea unui jurnal de calatorie.

 
 
Care e dorul tau?

De la aceasta intrebare s-a nascut ideea campaniei „Dor de romanesc”, ce poarta chiar numele celei mai indragite colectii Iutta.

Pe www.dorderomanesc.ro se doreste unificarea trairilor puternice in plan national si colectionarea lor intr-un loc comun, ca un manifest pentru frumusetea si bogatia romanescului din fiecare zona geografica a tarii noastre.

Dorul fiecarui participant la campanie va contribui la sublinierea individualitatii acestui sentiment ce ne caracterizeaza ca popor si a aspectelor culturale comune. Dor de un loc, o stare, un om, de o experienta.

Mai multe detalii pe EUFORIA.TV.

×
Parteneri
Sondajul care cutremură scena politică. Se schimbă tot
x close