Nava a atras atenția având în vedere modul atipic de a conduce. Inițial, comandantul a lovit cu nava malul stâng, dar a reușit să o redreseze și să-și continue drumul. La scurt timp după acest eveniment, vasul a deviat din nou de la curs și s-a ciocnit de malul drept.
O navă de marfă care naviga în spate a venit în ajutor celei împotmolite și a tras-o înapoi la șenal. Echipajul a observat comandantul navei sub pavilion românesc că se afla sub influența alcoolului și l-a împiedicat să continue călătoria. Nava împotmolită a fost adusă la ecluză.
Comandantul navei a fost preluat de către ofițerii de poliție care l-au testat. Rezultatul alcolemiei a fost de 2,3 la mie. Acesta a fost nevoit să plătească un depozit de garanție și a fost împiedicat să-și continue călătoria.
Autoritățile competente nu au stabilit până în acest moment dacă au fost sau nu înregistrate daune la mal.