x close

Cum încearcă Facebook să convingă grupurile de presă să posteze mai multe articole pe paginile lor

de A.M.P    |    22 Oct 2013   •   13:07
Cum încearcă Facebook să convingă grupurile de presă să posteze mai multe articole pe paginile lor Foto:marismith.com

Facebook a început, luni, să testeze o nouă funcţie online, prin intermediul căreia speră să convingă grupurile de presă să posteze mai multe articole pe paginile lor de socializare, preferabil de tipul celor postate pe platforme online concurente, precum Twitter, informează AFP.

Noua funcţie - "Stories to share" - sugerează administratorilor paginilor Facebook ale grupurilor de media articole care au fost publicate pe site-urile acestora, dar nu şi pe platforma de socializare şi care au potenţial de a avea efect viral, a explicat Facebook pe blogul său oficial.

Facebook spune că testele nu vizează pentru moment decât organizaţiile şi publisherii media, însă doreşte să extindă această opţiune pentru "publisherii de orice tip".

Facebook mai spune că traficul generat de reţea pentru site-urile de media a crescut cu 170% în ultimul an.

"Facebook generează cel mai mare trafic comparativ cu celelalte reţele de socializare", se mai arată pe blogul platformei online.
 

Parteneri
Parteneri
sati