Antena 3 CNN Actualitate Cum poate deveni competitiv un atelier mecanic pe timp de criză

Cum poate deveni competitiv un atelier mecanic pe timp de criză

Cum poate deveni competitiv un atelier mecanic pe timp de criză
27 Iun 2019   •   13:43

Venirea crizei economice a afectat diferite afaceri, inclusiv atelierele mecanice au avut de suferit. Ce se poate face pe timp de criză pentru ca atelierul mecanic să devină competitiv? Iată câteva recomandări simple pentru a vă atinge obiectivul într-un timp relativ scurt.

 Asigurarea competitivității în serviciul dvs.

În ciuda situației delicate, este important ca atelierul să-și mențină și să-și consolideze productivitatea și, prin urmare, competitivitatea. Deși va trebui să vă optimizați resursele economice în vederea achiziționării de piese de schimb sau echipamente, trebuie să acordați o atenție deosebită calității și durabilității acestora pentru a oferi cele mai bune servicii clienților.

De exemplu, dacă veți oferi și servicii de vulcanizare roți, este indicat vă vă achiziționați diverse echipamente de cea mai bună calitate, precum un elevator auto, de exemplu

Nu este rău să vă îndreptați atenția și spre un elevator 2 coloane sau elevator vulcanizare. Odată ce vă cumpărați echipamente de calitate ați făcut un prim pas pe drumul spre atingerea obiectivului dvs.

Noutăți în sectorul serviciilor post-vânzare

Este foarte important să supraviețuiți în acest sector. Prin urmare, trebuie să fiți la curent cu ultimele evoluții din industria automobilelor, despre măsurile care influențează managementul afacerii dvs., despre evoluția sectorului post-vânzare ... etc. În acest fel, veți putea lua mai ușor  decizii corecte privind afacerea dvs, îmbunătățind eficiența serviciilor și productivitatea acestora.

Educație continuă

Dacă obiectivul dvs. este ca afacerea să rămână puternică și solvabilă în acest sector, este important să vă formați o echipă puternică. Industria automobilelor evoluează în mod constant, iar apariția de noi instrumente și tehnologii este continuu, nu numai în cazul vehiculelor, ci și în ceea ce privește gestionarea atelierului (de exemplu, în apariția unor noi instrumente de diagnosticare).

Aveți grijă de rentabilitatea atelierului

În momente delicate, este mai bine să știți unde doriți să ajungă afacerea dvs. și cum să procedați pentru obțineți ceea ce vă doriți. Din acest motiv, este indicat să stabiliți o politică de prețuri în conformitate cu costurile și serviciile oferite de către atelier, prioritizând managementul vostru asupra acelor activități care vor asigura nu numai profitabilitatea economică a atelierului, ci și viitorul afacerii. Este important să asigurați condiții de lucru angajaților și să dezvoltați în mod adecvat serviciile oferite de atelier.

Dezvoltați noi canale de comunicare

Atelierul trebuie să fie și pe Internet. Pentru aceasta este indicat să stabiliți unde sunteți și unde vreți să ajungeți prin utilizarea noilor tehnologii. Ideal ar fi stabilirea unei prezențe online, prin crearea unei pagini web pe care și să o folosiți ca un nou instrument de comunicare pentru a ajunge la clienți noi.
În plus, va fi important să faceți cunoscut atelierul și pe rețelele de socializare pentru ca utilizatorii interesați de acest sector să aflate de atelier. În acest moment, este esențial să stabiliți pe ce rețele de socializare doriți să fiți prezenți, de ce și să evaluați strategia pe care doriți să o urmați pentru a da vizibilitate afacerii.

Poziționarea pe Internet și crearea de conținut de valoare

Strâns legată de punctul anterior este căutarea poziționării pe Internet, astfel încât afacerea să apară în rezultatele principale ale căutării Google. Trebuie să țineți cont de faptul că utilizatorul petrece mult timp pe Internet și aici trebuie să vă conectați cu clienți noi și potențiali. De asemenea, trebuie să creați un conținut atractiv și original, care să atragă utilizatorul pe site-ul dvs.

Menținerea unei bune strategii de publicitate

Deși în perioade de criză este normal să se reducă costurile care pot fi considerate inutile, este important să rețineți că pentru a consolida afacerea și pentru a excela în acest sector, trebuie să pariați pe tehnici care atrag atenția și fac vizibilă afacerea.

În acest sens, de ce nu pariați pe o strategie puternică de publicitate și marketing care să vă facă mai competitivi? Dacă strategia este bună și aveți obiective clare, atelierul va supraviețui sigur.

Acestea fiind zise, sper că veți ține cont de sfaturile noastre, iar afacerea dvs. se va dezvolta frumos. Succes!

×
Parteneri
Avarie majoră în rețeaua de termoficare operată de Termoenergetica
x close