Asta deşi oficialii Companiei de Drumuri au promis că vom putea relua circulaţia pe cei 22 de kilometri de la sfârşitul acestui an.
Crăpăturile se întind pe banda 1 în paralel cu marcajul care delimitează banda de urgenţă. Şi nu este singura problemă: alături de fisură este vizibilă cu ochiul liber şi o tasare a terasamentului, care a început să o ia la vale.
Autorităţile nu pot decât să aştepte ca fisurile să se extindă şi să mai demoleze încă cel puţin o porţiune. Afectată vizibil este şi partea de sub viaduct. Într-o coferinţă de presă, ministrul Transporturilor recunoşte că ştie despre această situaţie şi că pe întregul tronson va fi în lucru o expertiză.
Primele probleme apărute pe viaductul de la Aciliu au fost sesizate în vara anului trecut. Atunci au apărut alunecări de teren şi o degradare puternică a infrastructurii: dale de beton căzute şi pământ alunecat la baza viaductului. Lotul 3 al autostrăzii Sibiu-Orăştie de 22 de kilometri a costat aproape 135 de milioane de euro. La nici un an de la inaugurare a fost închisă şi demolată o porţiune de aproape 300 de metri.
Sursa: Observator.tv