Antena 3 Actualitate Eroare la Kaufland: reducerile la produse nu se aplicau la casa de marcat. Reacţia lanţului de magazine

Eroare la Kaufland: reducerile la produse nu se aplicau la casa de marcat. Reacţia lanţului de magazine

de Georgiana Adam    |    06 Mai 2021   •   11:25
Eroare la Kaufland: reducerile la produse nu se aplicau la casa de marcat. Reacţia lanţului de magazine

Zeci de persoane s-au aşezat la coadă, încă de la primele ore ale dimineţii, la uşile unui cunoscut supermarket, pentru a cumpăra mai multe produse la reducere, aşa cum văzuseră în catalogul companiei.

La faţa locului însă, situaţia a fost alta. Totul s-a întâmplat la Arad, unde din cauza unei erori de sistem, la casa de marcat nu se afişau promoţiile de la produse, potrivit aradon.ro.

Oamenii care veniseră şi de la 6.30 la cumpărături nu s-au lăsat duşi uşor. Zeci de persoane, cu coşurile pline de produse aflate la promoţie, aşa cum arăta catalogul Kaufland, nu puteau să-şi plătească ceea ce aveau în coş.

Clienţii s-au aşezat pe jos, aşteptând să poată plăti produsele

Fie unele case de marcat erau blocate, fie produsele respective nu puteau fi scanate de casiere din cauza erorii din sistem. 

Ajunşi la limita răbdării, unii clienţi şi-au abandonat coşurile pline şi au plecat acasă, iar alţii s-au aşezat pe jos, în magazin, aşteptând ca sistemul să se deblocheze. S-a întâmplat peste câteva ore.

În replică, spune compania, a fost vorba de o eroare de sistem, fapt care a făcut imposibilă încasarea produselor aflate la reduceri, dar situația a fost remediată. 

"Ne cerem scuze pentru situația din această dimineață (5 mai - n.r.), când, pentru o scurtă perioadă, din cauza unei erori tehnice, ofertele speciale disponibile prin intermediul Kaufland Card Digital nu au funcționat corespunzător. 

Kaufland: Clienţii îşi vor recupera diferenţa de bani

Echipele tehnice au intervenit prompt, iar în prezent situația a fost remediată și sistemul funcționează în parametri normali. Vă asigurăm că ne respectăm clienții și promisiunile. 

Vom da posibilitatea tuturor celor cărora nu li s-a aplicat reducerea pe bon să își recupereze diferența de bani de la Biroul de Informații, timp de 14 zile. Regretăm disconfortul creat și vă asigurăm de toate eforturile noastre de a oferi o experiență plăcută de cumpărături".
 

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal

×
Parteneri
x close