Cum cumpără femeile, ce tipuri de ambalaje preferă si care sunt culorile care le atrag atenţia - sunt întrebări pentru al căror răspuns se cheltuiesc anual milioane de euro. Dincolo de studii și de strategii de marketing apare nedumerirea: cine reușește cel mai bine să afle ce-și doresc femeile. Răspunsul, în majoritatea cazurilor este același: bărbații.
Lucrează în industria frumuseţii de mulţi ani şi au ajuns să înţeleagă femeile. În prezent, bărbații din spatele marilor branduri de cosmetice - L’Oreal, Beiersdorf, Unilever, Henkel, Coty, Procter and Gamble, Sarantis, Farmec Cluj Napoca - investesc anual fonduri importante în studii care le arată ce vor femeile şi fac tot posibilul să lanseze produse pe măsura dorinţelor lor. Dar eforturile nu se opresc aici. Pentru promovarea mărcilor de creme de față, cei mai mari jucători, cum sunt L’Oreal, Beiersdorf.
Citeste articolul integral pe Income Magazine