Antena 3 CNN Actualitate Tăriceanu critică "moda" discursurilor la Biserică

Tăriceanu critică "moda" discursurilor la Biserică

17 Apr 2007   •   12:58

Înainte de întâlnirea anunţată cu grupurile parlamentare liberale, premierul a lansat un atac indirect la adresa preşedintelui Băsescu. Aflat într-o vizită la Chiajna, în judeţul Ilfov, Tăriceanu a criticat "moda" discursurilor la slujbe religioase. Aluzie la discursul ţinut de preşedintele Băsescu zilele trecute la Gledin, în Bistriţa Năsăud, la o ceremonie de canonizare.

Tăriceanu a arătat că nu se află la Chiajna pentru a ţine discursuri, ci pentru a asculta părerea cetăţenilor pe probleme care îi privesc direct. "În ultima vreme, a apărut o nouă modă, a oamenilor politici care se duc la slujbe religioase pentru a ţine discursuri. Eu nu am venit aici să vă ţin un discurs, ci pentru un cu totul alt motiv", a declarat Tăriceanu.

Premierul s-a mai interesat dacă în comună există servicii moderne precum bănci, supermarket sau transport public. Primarul comunei şi-a aminitit în acest context că pe vremea când era ministru al industriilor, în 1997, Călin Popescu-Tăriceanu i-a ajutat pe locuitorii comunei să se branşeze la reţeaua de gaze.

Şeful Executivului a criticat în timpul vizitei efectuate modul în care au fost derulate până în prezent proiectele de investiţii derulate de Ministerul Educaţiei şi Cercetării. Tăriceanu a arătat că de obicei aceste programe nu au avut niciodată termene de finalizare bine stabilite. Premierul i-a cerut noului ministru al Educaţiei, Cristian Adomniţei, să demareze, cât mai curând, un proiect pentru înfiinţarea de şcoli cu predare în limba română în comunităţile româneşti din Spania şi Italia.

Antena3.ro

×
Mărturia exclusivă a celui care l-a dus pe Prințul Paul în Malta