Antena 3 Economic EMAG, amendă uriașă în Bulgaria

EMAG, amendă uriașă în Bulgaria

03 Iun 2016   •   13:58
 EMAG, amendă uriașă în Bulgaria

EMAG. Consiliul Concurentei din Bulgaria a amendat retailerul eMAG cu 4,66 milioane leva (2,6 milioane dolari) din cauza ca unele campanii promotionale induc clientii in eroare, scrie seenews, citată de hotnews. Totul a pornit de la acuzatiile unui magazin local concurent care s-a plans ca la unele produse preturile pe eMAG au crescut inainte de inceperea campaniei de reducere. Autoritatile bulgare au amendat si doua companii ce au luat parte la campaniile eMAG si a deschis o investigatie si asupra filialei Fashion Days detinuta de eMAG, tema fiind campania de Paste. UPDATE eMAG a trimis HotNews.ro clarificari, explicand la ce situatii se refera sanctiunile si subliniind ca autoritatile bulgare au respins o buna parte dintre acuzatiile magazinului online care a depus plangerea.

EMAG. Autoritatile de la Sofia au amendat Dante International, care detine brand-ul eMAG, totul pornind de la plangerea unui magazin rival store.bg care a atras atentia ca eMAG si-ar fi indus clientii in eroare in cateva campanii promotionale din 2014 si 2015 pe tema reducerilor reale.

EMAG. La una dintre campanii preturile unor produse ar fi crescut cu putin timp ca acestea sa fie reduse cu 70%. Site-ul bulgar Novinite scrie ca problemele sunt legate de campanii precum Black Friday si Crazy Days.

Declarația EMAG

Declaratia privind procentul reducerilor face parte din acuzatia formulata de competitorul eMAG, store.bg si a fost respinsa de Consiliul Concurentei din Bulgaria, KZK.

De asemenea, KZK a respins si acuzatia competitorului conform careia unele produse cu reducere nu se gaseau pe site. Amenda nu se refera la aceste doua situatii reclamate de competitor si respinse de KZK

Sanctiunea priveste alte situatii:
Primul motiv este ca si in Bulgaria oferim 30 de zile perioada de retur, in vreme ce standard sunt 14 zile, iar eMAG a fost sanctionat pentru ca a comunicat clientilor ca beneficiaza de "perioada dubla" de retur si nu literal 30 de zile.

Al doilea subiect a fost ca am spus in promovarea unui eveniment de vanzari "Cea mai simpla cale de a comanda. Milioane de motive sa fii fericit" interpretarea lor fiind ca duce cu gandul milioane de produse pe site, iar eMAG nu are inca milioane de produse listate in Bulgaria.

 

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal

×
Parteneri
x close