Antena 3 CNN Actualitate Media Record de audiență în luna iulie. “Antenele” au fost urmărite de aproximativ zece milioane de romani

Record de audiență în luna iulie. “Antenele” au fost urmărite de aproximativ zece milioane de romani

Record de audiență în luna iulie.  “Antenele” au fost urmărite de aproximativ zece milioane de romani
de O.P.    |    05 Aug 2014   •   06:31

Luna iulie a însemnat un boom în audiențe pentru televiziunile Intact Media Group: posturile conduc clasamentul audiențelor în marea majoritate a intervalelor orare, pe publicul din întreg mediul urban, și câștigă, de la o lună la alta, câte un nou segment orar în rândul publicului comercial. Astfel, “Antenele” sunt pe primul loc pe Whole Day, după ce au preluat conducerea în Day Time și Access. Noile producții din grila de vară a Antenei 1, talk-show-urile Antenei 3, emisiunile mondene ale Antenei Stars, producțiile Euforia TV și ale ZU TV atrag un număr din ce în ce mai mare de telespectatori tineri. Evoluție luna iulie

Televiziunile Intact conduc clasamentul audiențelor, în rândul publicului comercial (cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), după cum urmează, comparativ cu luna iulie 2013.



În rândul publicului din întreg mediul urban, IMG este lider categoric de audiență în Prime-Time, Whole Day, Day Time, Access, Late Fringe. Creșterile cotei de piață de mai jos sunt expuse comparativ cu luna iulie a anului trecut. 



Un alt aspect important de remarcat este că audiențele “Antenelor” sunt în creștere pe intervalele orare și pe targeturile importante (All Urban și 18- 49, Urban), în timp ce televiziunile trustului concurent CME înregistrează scăderi pe toate segmentele orare, pe ambele target-uri menționate, comparativ cu luna iulie a anului trecut. 

Iulie 2014 vs Iunie 2014

Creșterile cotei de piață ale posturilor Intact Media Group se înregistrează și de la o lună la alta, nu doar de la un an la altul. Astfel, pe segmentul publicului comercial, "Antenele” înregistrează aprecieri pe toate intervalele orare, în timp ce trustul concurent are scăderi pe întreaga "linie”. 

 
 
Dif Iulie 14 vs. Iunie 14
 
 
 
dif CME
 
dif IMG
 
Whole Day
 
- 1.1
 
+ 1.4
 
Prime Time
 
- 0.4
 
+ 3.2
 
Morning
 
- 1.3
 
+ 0.2
 
Day Time
 
- 1.5
 
+ 0.3
 
Access
 
- 0.5
 
+ 1
 
Late Fringe
 
- 1.8
 
+ 1.5
 
 

Antena 1

Postul generalist al Intact Media Group are importante creșteri de audiență, pe segmentul comercial, pe majoritatea intervalelor orare. Sloganul postului, sub care s-au înregistrat aceste importante coordonate de rating și market share, este "Aprinde vara distracției”. 



Cea mai importantă apreciere este în Prime-Time: Antena 1 a introdus în grila de vară noi show-uri, care au înregistrat performanțe de neatins pentru concurență. "Poftiți pe la noi!” și "Splash! Vedete la apă” sunt lider de audiență încă de la lansare. "Burlăcița” se află, de asemenea, pe primele locuri în topul preferințelor publicului tânăr. Cel mai longeviv quiz-show al Antenei 1, "Te pui cu blondele”, este instalat confortabil în clasamentul audiențelor. 

O altă creștere importantă are loc în "Access”, unde emisiunea prezentată de Simona Gherghe domină autoritar audiența, fiind lider absolut pe toate segmentele de public. 

"Neatza cu Răzvan și Dani”, precum și Observatorul matinal atrag un public din ce în ce mai numeros, dovadă fiind cifrele aflate în creștere. 

Audiențele "Un show păcătos” se înscriu, de asemenea pe o curbă ascendentă, procentul de creștere a cotei de piață pe acest interval orar fiind de 10%. 

"Mireasă pentru fiul meu”, în ambele sloturi orare, a reușit performanță de a fi zilnic lider de audiența în rândul publicului comercial, cu un procent impresionant de leadership. 

 
 
Title
 
Rtg%
 
Share
 
Rtg(000)
 
1
 
POFTITI PE LA NOI
 
9.7
 
25.6
 
490
 
2
 
BURLACITA (II)
 
7.3
 
19.1
 
372
 
3
 
SPLASH! - VEDETE LA APA (II)
 
6.9
 
19.8
 
349
 
4
 
TE PUI CU BLONDELE?
 
5.7
 
15.7
 
292
 
5
 
OBSERVATOR SPECIAL
 
4.4
 
14.4
 
222
 
6
 
ACCES DIRECT
 
4.4
 
20.5
 
221
 
7
 
OBSERVATOR 19
 
4.2
 
16
 
215
 
8
 
UN SHOW PACATOS
 
4
 
14.4
 
202
 
9
 
MIREASA PENTRU FIUL MEU (III) - EXIT SHOW
 
3.9
 
17.6
 
199
 
10
 
OBSERVATOR 16
 
3.5
 
20.8
 
180
 
11
 
MIREASA PENTRU FIUL MEU (III) - DA
 
2.8
 
17.9
 
141
 
12
 
OBSERVATORUL DIMINETII
 
2.3
 
25.9
 
119
 
13
 
OBSERVATOR 13
 
2.3
 
16.7
 
119
 
14
 
SUPERBINGO METROPOLIS
 
2
 
7.9
 
103
 
15
 
OBSERVATOR 06
 
1.9
 
20.4
 
96
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
exclus redifuzari,reluari si best of, programe cu mai putin de 2 editii
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Antena Stars

Antena Stars este postul cu cele mai importante creșteri de audiență din peisajul media autohton. Aprecierile se înregistrează pe toate intervalele orare, pe segmentul publicului comercial. Telespectatorii pot urmări în direct, la această televiziune, atât buletine de știri, cât și talk-show-uri, unde sunt invitate cele mai în vogă personaje mondene. Campania de vară aflată sub sloganul “Toate fițele sus” se bucură de susținerea, la nivel interactiv, a concursului cu “selfițe” (”selfie-uri la mare fiță”), în care un număr record de telespectatori și-au trimis propriile poze din vacanțele în care au fost. 



“Agentul Vip”, emisiunea realizată și prezentată de Cristi Brancu se află în fruntea clasamentului audiențelor în luna iulie. “Asistentele”, “Test de fidelitate”, “Răi da’ buni”, “Dosarele VIP”, “Star News”, “Necenzurat”, “Star Magazine”, “Star Matinal”, “Star Chef” sunt show-uri care au contribuit la creșterea postului.

Antena 3

Postul de știri al Intact Media Group este nu doar lider absolut de audiență comparativ cu televiziunile din aceeași nișă, dar înregistrează creșteri importante de audiență în rândul publicului cu vârste mai mari de 18 ani, comparativ cu aceeași lună a anului trecut. Creșterile cotei de piață sunt prezente pe absolut toate intervalele orare.



Cel mai vizionat talk-show al postului rămâne “Sinteza Zilei”, care a fost urmărit, în medie, în luna iulie, de peste jumătate de milion de telespectatori. “În gura presei”, “Q & A”, “Punctul de Întâlnire”, “Subiectiv”, “Panorama”, “La ordinea zilei”, “Secvențial”, “100 de minute”, “Esențial” sunt tot atâtea emisiuni apreciate de marele public. 

 Euforia TV

Postul care se adresează cu precădere femeilor moderne, active continuă trend-ul puternic ascendent din punct de vedere al rezultatelor de audiență din ultimii doi ani. Sloganul verii la acest post este “Îndrăznește să trăiești Euforia”. În luna iulie, una dintre marile surprize pe care televiziunea l-a făcut telespectatoarelor a fost concertul susținut de Hugh Laurie, cunoscut în România datorită serialului “Dr. House”. Euforia TV are creșteri de 125% în segmentul orar “Morning” și de 33% în intervalul 16.00 – 19.00.

Cele mai urmărite producții ale postului sunt “Totul despre sex”, “Private Practice”, “Dr House”, “Iubitul meu din stele”, “Private practice” sau “Ambiție devastatoare”. 

 ZU TV

Postul de muzică al Intact Media Group se bucură de mare popularitate în rândul publicului cu vârste cuprinse între 15 și 34 de ani. În luna iulie, ținerii au apreciat emisiuni ca “Dl. Rimă”, “Zumaia”, “Zu Kids On The Block”, “IHeartRadio Music Festival”, “Morning Zu”, “Premiile Grammy” sau “Poliția muzicii”. 

Intact mulțumește publicului pentru susținere și loialitate, apreciind contribuția fiecărui român la aceste rezultate.

 Record de telespectatori în luna iulie pentru Antene

În luna iulie, la nivel național, “Antenele” au fost urmărite, timp de cel puțin un minut, de 9.811.000 de români. 

Sursa: Kantar Media

Copyright: Arma Data

 

 

 

×
Subiecte în articol: audiente
Parteneri
România, de 20 de ani în NATO. Mesajul premierului Marcel Ciolacu
x close