Citeşte mai multe despre:   caini comunitari,   Romania,   alocatie copil
Dacă ți-a plăcut acest articol:
 
Acordă-i o nota:
1.00 Rating / 1 vot
Abonează-te la: Newsletter | RSS
Recomandă: email facebook tweet yahoo
+ adauga comentariu COMENTARII (14):
  • 1. cristi | 08 Noiembrie 2008 00:00

    Am si eu o intrebare. Nu mai stau sa critic animalele care au grija de animale. De ce supermarket-urile nu doneaza acestor adaposturi mezelurile expirate? Sau autoritatile care confisca mezeluri, carne? Sau raman fara materie prima pentru carnati, salamuri si crenwursti? Astept un raspuns competent,

  • 2. | 24 Octombrie 2008 00:00

    mai documentati-va fraierilor inainte sa scrieti articole. cat ne costa puscariasii care dau in cap nu mai zice nimeni...
    si puscariasii ne-ar costa mai putin daca li s-ar da in cap oricum cand ies de la zdup fac mai mult rau... hmm...si poate ca si voi ati merita aceeasci soarta pentru ca scrieti cele mai de kkt articole...

  • 3. Ana | 24 Octombrie 2008 00:00

    Sunt jurnalista, la randul meu, insa un astfel de articol ma face sa-mi fie rusine ca lucrez in aceeasi bransa precum autorii acestui mirific articol de "informare".

    Sa nu ne prefacem ca un copil este intretinut strict din alocatia de 40 de lei, la fel cum nici acei caini fara vreo vina au parinti cu joburi. Asa ca, stimati domni, amintiti-va de conceptul de deontologie profesionala, chiar daca lucrati la Antena 3.

  • 4. adrian | 24 Octombrie 2008 00:00

    Mai frate,sunt siderat de ineptile astea,pai in fiecare luna se sterilizeaza un caine?cand ajunge in adapost probabil primeste vaccinurile ,sunt sterilizati,intre noi fie vorba ar trebui si deparazitati dar probabil pentru asta nu mai sunt bani,un sac de mancare uscata de 10 kg cat de cat viabila costa 40-50 lei,la un caine de marime mica spre medie pana in 25 kg cum sunt majoritatea maidanezilor ajunge pentru aproape o luna ,sa spunem ca trebuie doi saci=100 lei+100 lei chelt administrative dupa prima luna,cam astea sunt cheltuielile pentru un caine.Intrebarea se pune de ce nu se ocupa nimeni de o campanie de adoptie a acestor caini pe modelul din tarile NORMALE,aducerea cainelui la un standard la care sa nu fie riscanta adoptia,asa s-ar justifica aceste costuri care sunt vehiculate in articol.Altfel e o mare minciuna.Un caine nu incepe sa fumeze la 15 ani,nu chiuleste de la scoala,nu trage pe nas,nu se rupe in figuri prin Bamboo,nu are pretentia la masini de lux ,cadou de majorat.Ei vor doar sa fie lasati sa -si iubeasca stapanul.Cine incearca sa justifice sume uriase pe spinarea acestor fiinte nevinovate este un mare ticalos,iar ziaristii care "inghit"aceste aiureli au o mare problema.Nu au nicio treaba cu jurnalismul.

  • 5. Costy | 24 Octombrie 2008 00:00

    Acest articol este o rusine nu numai ptr profesia de ziarist, ci ptr ideea de umanitate, compasiune in general. Sa va fie rusine ptr maniera josnica in care incercati sa manipulati opinia publica. Ce aveti cu sarmanele animale, fiinte de milioane de ori mai "umane" decat 90% dintre cei care bantuie pe pamant si, cu tupeu, isi spun oameni? Acum v-ati gasit sa faceti scandal pe spinarea acestor suflete amarate? Nu e suficient ca au o viata trista, sunt cvasi-muritoare de foame si lipsite de afectiunea dupa care tanjesc cu fiecare respiratie? Iar tu, acest personaj care ai decis sa fii atat de josnic incat sa incerci sa dai un bum de presa cu asemenea bazaconii si josnicii, cum te mai poti suporta? Cum te mai poti privi in oglinda, nefericitule? Nu iti e rusine? Ati ajuns ultimele rebuturi umane in cautarea nebuneasca de senzational. Nu sunteti ziaristi, nu va intereseaza omul, cetateanul, etc, asa cum tot sustineti sus si tare. Va intereseaza numai persoanele voastre, sunteti obsedati de senzational, de tiraj, de audienta, asadar de baini, bani, bani, bani. Daca veti vedea vreodata un caine inchis intr-un lagar numit cu tupeu de catre autoritati "adapost", sa va ganditi ca fiecare cuvant pe care tu, stimate "ziarist", l-ai "mazgalit" aici a insemnat o tristete in plus ptr acei "puscariasi"., o zi mai lunga, o foame mai chinuitoare, o vioata mai trista, un chin mai profund. Esti atat de mizerabil, stimate "ziarist" incat nu meriti sa te numesti om. Sa-ti fie RUSINE!!!!!

  • 6. Revoltat | 24 Octombrie 2008 00:00

    In ultimii 18 ani am avut 2 caini, iar in Bucuresti am fost atacat de 2 ori de cate un caine din senin, doar pt ca ne-am intersectat drumurile noaptea. Haine, timp, medicamente irosite. Nu pot fi comparati cainii care au avut stapani cu cei care sunt nascuti si care cresc in haita, in salbaticie. O sa ne invartim in jurul cozii zeci de ani.. atat timp cat unii idioti ca voi accepta ca acesi caini sa fie pusi in libertate, problema nu va disparea niciodata ci doar se va amplifica. Daca ati avut o viata grea din cauza celor din jurul vostru si nu sunteti capabili sa apreciati valoarea umana, asta nu va da dreptul sa ne condamnati pe noi ceilalti la suferinta si frica din cauza atacurilor maidanezilor. Sa va fie rusine!

  • 7. Briji Bardo | 24 Octombrie 2008 00:00

    Sunt Doamna Briji Bardo, renumita vedeta franceza, protectoarea ciinilor bagabonti din Romania (ca in Franta nu e voie sa existe ciini bagabonti pe strada) si doresc sa-mi exprim profunda indignare fata de acest articol criminal. Pasarica mea batrina este fleasca de indignare si suparare.
    Cum este posibil sa te plingi ca in Romania se cheltuie mai mult cu un ciine bagabont decit cu un copil?
    Dar, asa si este normal in Romania, unde ciinii bagabonti au ucis doi oameni, un japonez si un copil.
    Acest fapt demonstreaza cu o putere de netagaduit faptul ca in Romania ciinii bagabonti sunt mai importnati ca oamenii, deci merita o alocatie mai mare ca ei, si asa si trebuie sa ramina situatia.
    Salut asociatia "4 labe", pe domnul senator Marinescu Bideu, precum si pe toate smochinele la menopauza care continua in Romania nobila lupta ptr protectia ciinilor bagabonti impotriva oamenilor!
    Mult succes si cit mai multi bani!

  • 8. Costy | 24 Octombrie 2008 00:00

    @Revoltat : ce te face sa crezi ca am avut o viata grea, sau ca nu am incredere in oameni? Te rog sa ma crezi ca nu poti fi mai departe de adevar. Ai vrea tu sa duci o viata ca a mea, sa ai pregatirea mea profesionala, nivelul meu material, cultural si de educatie. Probabil nici n-ai visat vreodata la nivelul de compasiune si iubire fata de oameni la care ma situez eu. Spune-mi, mare iubitor si increzator in fiinta umana : cati oameni ai ajutat tu pana acum? cate fapte bune, altruiste, dezinteresate ai facut? de cate ori te-ai oprit macar pe strada sa spui o vorba buna unui batran pricajit, sau sa oferi o mangaiere unui catelus care te urmarea proietenos? Iti spun eu : never-ever. Acelui catelus i-ai oferit talpa bocancului, iar batranelului spatele, "prietene". Sa stii ca vorbele mari valoreaza doi lei daca nu au fapte in spate. Probabil te plimbi tantos cu catelul tau de rasa si ciomagul in mana ptr a te apara de "monstrii" comunitari care iti ataca "odrasla" cu pedigree..Iii stiu prea bine pe cei ca tine care bantuie in jurul meu, se declara sus si tare mari iubitori de animale sau mari altruisti si plini de compasiune fata de semeni, dar in realitate au un singur interes si o singura iubire : "el" si "al lui".Limitarea in care traiesti racneste din cele cateva vorbe pe care le-ai trantit aici. Cel care are compasiune reala fata de oameni simte acelasi lucru si fata de animale. Altfel minte, si se minte pe el insusi. Ceea ce nu te-a dus pe tine mintea sa intelegi este faptul ca nimieni nu spune sa intretinem cateii IN LOCUL copiilor. Ceea ce unicul tau neuron nu percuteaza este necesitatea ca putinul care exista sa se imparta si pentru unii, si pentru ceilalti. Sa te mai intreb ceva : stii cati tati ai sarmanilor copii folosesc banii de alocatie ptr a se indopa cu bautura? Stii cati (scuze!) nesimtiti carora nu le place munca se multumesc cu alocatia propriilor copii si nu se angajeaza desi job-uri in Romania sunt garla, pur si simplu din lene si indolenta? Un ultim sfat : inainte de a-ti mai da cu parerea uita-te un pic in oglinda sufletului tau.Te asigur ca ceea ce vei vedea te va ingrozi atat de tare incat nu vei mai avea nici cel mai vag chef sa-ti expui "laturile" pe-aici. ..

  • 9. pinky | 24 Octombrie 2008 00:00

    costy, desi ai dreptate in toate privintele din pacate revoltatul asat nu o sa inteleaga nici o ioata din ce ai incercat sai zici, iar chestia sa se uite in sine si sa observe ... daca nu a reusit pana acum, nici de acum nu o sa reuseasca, totusi ai dreptate

  • 10. Ana | 24 Octombrie 2008 00:00

    Sunt intru totul de acord cu Costi. Ne caracterizeaza ignoranta si falsitatea ce ating un nivel ingriorator. Chiar articolul asta o dovedeste, comparam mere cu struguri cand nu este cazul.

    E mult mai simplu sa fim in favoarea uciderii cainilor, ca doar nu-i vedem, nu simtim, nu ne intereseaza. E ca si cum n-ar exista. Nimeni nu se gandeste ca acei caini au ajuns pe strada si s-au inmultit tot din cauza noastra. Niste evenimente izolate in urma carora cainii au primit eticheta de "fiare criminale" sunt extinse acum nefondat.

    Haideti sa lasam un pic ipocrizia deoparte. Nu e ca si cum cainii din adaposturi, care oricum nu poposesc acolo prea mult timp, ar avea vreo contributie la alocatiile mici.

  • 11. gogo | 24 Octombrie 2008 00:00

    Pai hai sa eutanasiem toti violatorii, criminalii si politicienii corupti si sa ne apucam de inmultit caini comunitari. oricum, nu mai stim sa facem diferenta intre ei, pentru ca toti fac numai rau: violatorii lasa sechele psihice bietelor femei, criminalii fac legea pe cont propriu, politicienii ne mananca zilele noua, oamenilor muritori de foame. Cainii sunt lasati pe strazi, fac cate doua randuri de pui anual, se infig in cotoaiele oamenilor, posibil infectand cu rabie, in unele cazuri. Din ce cauza s-a ajuns aici? Traiasca omenirea! Homosapiens e dumnezeul suprem, si are voie sa distruga vieti, fie omenesti, fie ...neomenesti!

  • 12. laura | 24 Octombrie 2008 00:00

    stimabile, care dau cu pixul si cu care, din nefericire, mai sunt si colega de breasla, despre ce mama naibii vorbesti tu acolo? "Costul unui câine comunitar cazat într-un adăpost din Capitală este de peste 400 de lei pe lună"???? pai trebuie sa fii incredibil de idiot ca sa crezi asa ceva. ai incercat sa treci zilnic pe la un astfel de "adapost" ca sa constati la fata locului daca aceste animale beneficiaza de atata confort, hrana si sterilizari sau doar ai luat niste date din niste hartii? tu chiar crezi sincer ca banii astia sunt cheltuiti cu animalele din jegurile de custi in care sunt sunt tinute sau, pur si simplu, ai fost obligat sa crezi si sa scri acest material, care nu valoreaza nici cat rahatul unuia dintre animalele despre care vorbesti??

  • 13. maidanez | 24 Octombrie 2008 00:00

    multumim din inima conservatorului marinescu ca nu ne mai eutanasiaza si putem sa ducem o viata de boieri ca sefii agentiilor liberalo-social-democrato-udemerist-conservatoare

  • 14. Ana | 24 Octombrie 2008 00:00

    @ Laura. Imi imaginez ca stimatul coleg nu a facut o ora de munca de teren in intreaga sa "cariera" stralucita. Este mult mai simplu sa stai in birou si sa te visezi jurnalist, in timp ce cauti astfel de subiecte si comparatii "incendiare".

Adauga comentariu
Nume
Comentariu
0 caractere :: Numar maxim de caractere 1000
captcha

* Comentariile care contin limbaj vulgar vor fi suspendate